nowincjusz Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Witam.Auto A4 B6 1.8T AVJ dlubniete na 180km(okolo, tak mowil poprzedni wlasciciel) PB + LPG. Ostatnio zaswiecil sie check. Po podpieciu auta pod kompa pokazalo mi takie bledy: 16804-Katalizator, bank 1 - niski próg sprawnosci 17536-Dlugoterminowa adaptacja skladu mieszanki 1- mieszanka uboga 16712-Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód - wysokie napiecie wykasowalem bledy i wyczytalem ze trzeba zrobic logi(pierwszy raz): Dynamiczne LPG: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_g9P4U4.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_t4NRs3.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_TcHCu.html Dyanmiczne PB: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_gao2p8.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_mvp8F.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5u0Zp4r.html Statyczne PB: Grupy 001, 032: http://vaglogi.pl/log-001_032_HIP5Ck4.html Prosze o podpowiedz co moze byc nie tak. Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Sprawdź szczelność dolotu, jak szczelne to przepływomierz raczej do wymiany. Turbo ok. Po wszystkim zapewne gaz do porządnego wystrojenia. Na lpg niebezpiecznie duże spalanie stukowe, na pb lepiej. Edytowane 26 Lutego 2018 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się