edekxp Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Zaczyna u mnie słychać pykanie przy skręcie w lewo w czasie jazdy. nie sprawdzałem ale z opisów na forum podejrzewam przegub. Teraz pytanie czy taki: http://allegro.pl/item170150657_niemecki_przegub_passat_audi_a4_a_4_a6_a_6_jakos.html bedzie dobry? i czy da radę samemu wymienić? Czytałem w "Sam naprawiam" że trzeba wahacz odkręcić i chyba jak dobrze rozumiem wyciągnąć półośkę.Czy ona normalnie wychodzi ze skrzyni z wieloklinu czy trzeba jeszcze coś przy skrzyni odkręcać. Może ktoś wymieniał sam i sie podzieli informacjami
tomi Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 najpierw szukaj później pytaj, było już na forum bratpit napisał Odkręcasz śrube centralną , poluzowujesz śruby w kole , podnosisz auto , ściągasz koło , odkręcasz śrube z górnych wachaczy (tu często jest problem poczytaj było juz na forum o tym) , wyciągasz sworznie górnych wachaczy , odchylasz zwrotnice , włazisz pod auto , odkręcasz gwiazdką 6 chyba śruby mocujące półoś do skrzyni. Wyciągasz półośke na stół. Ściągasz gume na przegubie , zbijasz przegub jak idzie on do smietnika to możesz zrobić to odrazu młotkiem. Zakładasz nowy przegub , niezapominając o założeniu nowego zamka i podkładek i nowej gumy i smaru. Skręcasz wszystko analogicznie i cieszysz sie nowym przegubem. to tak pokrótce pozdrawiam
Gość Goodspit Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Miałem to samo i po wymianie przegubu jest cisza. Ten link co podałeś jakoś dziwny mi jest. Coś bardzo tanio. Ja akurat pracuję w firmie zajmującej się serwisem ciężarówek i zamawiam sobie części prosto od dystrybutora ale taka cena jest aż niemożliwa. Kupiłem SPIDANA za 160 zł komplet, czyli przegub, osłona, opaski i smar.
edekxp Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Opublikowano 10 Marca 2007 ale budowa identyczna chyba? może teraz są tańsze? kilka osób kupiło więc chyba jest OK są też i tańsze i droższe http://allegro.pl/search.php?string=audi+a4&category=18879&country=1&order=p
BossBest Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Ja teraz zmienialem i kupilem z firmy "LOBRO" sa bardzo wytrzymale bo zakladalem juz do kilku innych aut. Pozdrawiam
Gość Goodspit Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 ale budowa identyczna chyba?może teraz są tańsze? kilka osób kupiło więc chyba jest OK są też i tańsze i droższe No nie wiem czy w ok 1,5 tygodnia aż tak bardzo by potaniały...
PICIU Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Witajcie ! Ja mam bardzo podobny problem z przegubem lub z półosią :confused: A objaw jest taki że auto stoi a półoś się kręci i zgżyta w przegubie ! Czyżby frezy ?
Gość spedyt Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 A objaw jest taki że auto stoi a półoś się kręci i zgżyta w przegubie ! Czyżby frezy ? Czyżby zmieliło przegub?
pawełp Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 a po co odkręcać całą półoś wystarczy odkręcić dolne wahacze i odciągnąć piaste zeby mieć półoś na wierzchu pózniej żeby ściągnąć przegub należy wkręcić w niego śrubę mocującą do piasty ona jest w miare długa także pozwoli ona na wypchnięcie go z półosi i po tej akcji przegub mamy w ręku ...... Żeby założyć nowy przegub wystarczy włozyć go na półoś delikatnie nabic go mlotkiem trzymając przy tym połoś ciągnąć do siebie żeby nie rozsypać przegubu wewnętrznego bo wtedy okolo dwie bańki nie nasze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się