Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Wymiana przegubu


edekxp
 Share

Recommended Posts

Zaczyna u mnie słychać pykanie przy skręcie w lewo w czasie jazdy.

nie sprawdzałem ale z opisów na forum podejrzewam przegub.

Teraz pytanie czy taki:

http://allegro.pl/item170150657_niemecki_przegub_passat_audi_a4_a_4_a6_a_6_jakos.html

bedzie dobry?

i czy da radę samemu wymienić?

Czytałem w "Sam naprawiam" że trzeba wahacz odkręcić i chyba jak dobrze rozumiem wyciągnąć półośkę.Czy ona normalnie wychodzi ze skrzyni z wieloklinu czy trzeba jeszcze coś przy skrzyni odkręcać.

Może ktoś wymieniał sam i sie podzieli informacjami

Link to comment
Share on other sites

najpierw szukaj później pytaj, było już na forum

bratpit napisał

Odkręcasz śrube centralną , poluzowujesz śruby w kole , podnosisz auto , ściągasz koło , odkręcasz śrube z górnych wachaczy (tu często jest problem poczytaj było juz na forum o tym) , wyciągasz sworznie górnych wachaczy , odchylasz zwrotnice , włazisz pod auto , odkręcasz gwiazdką 6 chyba śruby mocujące półoś do skrzyni. Wyciągasz półośke na stół. Ściągasz gume na przegubie , zbijasz przegub jak idzie on do smietnika to możesz zrobić to odrazu młotkiem. Zakładasz nowy przegub , niezapominając o założeniu nowego zamka i podkładek i nowej gumy i smaru. Skręcasz wszystko analogicznie i cieszysz sie nowym przegubem. to tak pokrótce

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Goodspit

Miałem to samo i po wymianie przegubu jest cisza. Ten link co podałeś jakoś dziwny mi jest. Coś bardzo tanio. Ja akurat pracuję w firmie zajmującej się serwisem ciężarówek i zamawiam sobie części prosto od dystrybutora ale taka cena jest aż niemożliwa. Kupiłem SPIDANA za 160 zł komplet, czyli przegub, osłona, opaski i smar.

Link to comment
Share on other sites

ale budowa identyczna chyba?

może teraz są tańsze?

kilka osób kupiło więc chyba jest OK

są też i tańsze i droższe

http://allegro.pl/search.php?string=audi+a4&category=18879&country=1&order=p

Link to comment
Share on other sites

Guest Goodspit
ale budowa identyczna chyba?

może teraz są tańsze?

kilka osób kupiło więc chyba jest OK

są też i tańsze i droższe

No nie wiem czy w ok 1,5 tygodnia aż tak bardzo by potaniały...

Link to comment
Share on other sites

Witajcie !

Ja mam bardzo podobny problem z przegubem lub z półosią :confused:

A objaw jest taki że auto stoi a półoś się kręci i zgżyta w przegubie ! Czyżby frezy ?

Link to comment
Share on other sites

Guest spedyt
A objaw jest taki że auto stoi a półoś się kręci i zgżyta w przegubie ! Czyżby frezy ?

Czyżby zmieliło przegub?

Link to comment
Share on other sites

a po co odkręcać całą półoś wystarczy odkręcić dolne wahacze i odciągnąć piaste zeby mieć półoś na wierzchu pózniej żeby ściągnąć przegub należy wkręcić w niego śrubę mocującą do piasty ona jest w miare długa także pozwoli ona na wypchnięcie go z półosi i po tej akcji przegub mamy w ręku ......

Żeby założyć nowy przegub wystarczy włozyć go na półoś delikatnie nabic go mlotkiem trzymając przy tym połoś ciągnąć do siebie żeby nie rozsypać przegubu wewnętrznego bo wtedy okolo dwie bańki nie nasze

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...