Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co to za błedy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dziś rano gdy odpalałem auto strasznie szarpało silnikiem podpiąłem VAGa i aż tyle błędów co to za błędy ??

widzę coś z cylindrami ale reszta nie mam pojęcia.

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 557 H  
  Component and/or Version: 2.0L R4/5VS         0002
           Software Coding: 0011501
            Work Shop Code: WSC 63351
7 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
        P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
        P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
        P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded

 

Edytowane przez nikodem43
Opublikowano

Wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, uboga mieszanka (możliwe, że przez źle ustawione lpg), błąd od termostatu. Odpinałeś aku lub się rozładował ostatnio? Jeśli tak to stąd błąd 18010

Opublikowano
Wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, uboga mieszanka (możliwe, że przez źle ustawione lpg), błąd od termostatu. Odpinałeś aku lub się rozładował ostatnio? Jeśli tak to stąd błąd 18010
Tak jakieś 2 tyg odlaczalem od akumulatora.
Co do lpg nie wiem czemu zawsze było dobrze a tankuje tylko na jednej stacji.
A z wypadaniem zapłonu na cylindrach co zrobić?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 minuty temu, nikodem43 napisał:

A z wypadaniem zapłonu na cylindrach co zrobić?

Zamień cewki miejscami 1,2 z 3 i 4. Jak się nic nie zmieni to spróbuj jeszcze zamienić wtryski lpg miejscami - może to ich wina. Sprawdź jakie masz korekty w gr. 32.

Opublikowano
Zamień cewki miejscami 1,2 z 3 i 4. Jak się nic nie zmieni to spróbuj jeszcze zamienić wtryski lpg miejscami - może to ich wina. Sprawdź jakie masz korekty w gr. 32.
Cewki już zmienione tylko silnik ciepły to pali elegancko zobaczę wieczorem jak będzie większy mróz. A z tym termostatem co może być?? Praktycznie w użytkowaniu auta nic nie zauważyłem niepokojącego prócz dziś tego opalania

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...