nikodem43 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Witam Dziś rano gdy odpalałem auto strasznie szarpało silnikiem podpiąłem VAGa i aż tyle błędów co to za błędy ?? widzę coś z cylindrami ale reszta nie mam pojęcia. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 557 H Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 7 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded Edytowane 4 Marca 2018 przez nikodem43
przem8 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, uboga mieszanka (możliwe, że przez źle ustawione lpg), błąd od termostatu. Odpinałeś aku lub się rozładował ostatnio? Jeśli tak to stąd błąd 18010
nikodem43 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, uboga mieszanka (możliwe, że przez źle ustawione lpg), błąd od termostatu. Odpinałeś aku lub się rozładował ostatnio? Jeśli tak to stąd błąd 18010Tak jakieś 2 tyg odlaczalem od akumulatora.Co do lpg nie wiem czemu zawsze było dobrze a tankuje tylko na jednej stacji.A z wypadaniem zapłonu na cylindrach co zrobić? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 4 minuty temu, nikodem43 napisał: A z wypadaniem zapłonu na cylindrach co zrobić? Zamień cewki miejscami 1,2 z 3 i 4. Jak się nic nie zmieni to spróbuj jeszcze zamienić wtryski lpg miejscami - może to ich wina. Sprawdź jakie masz korekty w gr. 32.
nikodem43 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Zamień cewki miejscami 1,2 z 3 i 4. Jak się nic nie zmieni to spróbuj jeszcze zamienić wtryski lpg miejscami - może to ich wina. Sprawdź jakie masz korekty w gr. 32.Cewki już zmienione tylko silnik ciepły to pali elegancko zobaczę wieczorem jak będzie większy mróz. A z tym termostatem co może być?? Praktycznie w użytkowaniu auta nic nie zauważyłem niepokojącego prócz dziś tego opalania Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się