Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przygasanie w momencie zejścia obrotów audi a4 b6


Matimi

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Matimi napisał:

U mnie sada napieciem skacze jak chceraz -8 raz+4

To u Ciebie jeszcze nie ma tragedii,  jeśli mieści się w zakresie -10 +10  to jest to do przyjęcia.  U mnie nie raz  przekracza 25 podczas jazdy jak jadę ze stałą wartością obr zazwyczaj między 2200-2400  to po 10 km takiej jazdy zapala się słynny check i standardowy błąd P0420- Ubogi skład mieszanki :) 

 

Edit:

Ja już niestety albo stety znalazłem przyczynę... Sprawdzałem właśnie sobie teraz stan oleju i ogółem czy wycieku nie ma gdzieś i czwarty wtryskiwacz leje... 

Edytowane przez patryq633
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i u mnie to samo..... Widzisz u mnie czek tez zapala sie co jakis czas ale ZBYT MALA WYDAJNOSC KATALIZATORA czy cos tam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak kolega zdiagnozował nadmierną ilość paliwa podawaną przez czwarty wtryskiwacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maciej_m napisał:

A jak kolega zdiagnozował nadmierną ilość paliwa podawaną przez czwarty wtryskiwacz?

Wokół wtrysku jest całe zasyfione benzyną, co oznacza że paliwo ucieka sobie na zewnątrz, przy pozostałych wtryskach  czyściutko... Taka moja diagnoza. Może tylko oring, a może coś innego. W każdym bądź razie spalanie poszło ostatnio w górę i za niedługo nie wyrobie na tankowanie :D  To będzie poprostu kolejne zadanie dla mojego mechanika podczas wizyty u niego.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest w miare dobrze jak jest temp na podworku na plusie skakanoe zaczyna sie jak temp schodzi do zera jsk jest zero albo na minusie i wtedy na rozgrzanym to sie dzieje a teraz pare dni bylo na plusie i nie bylo tego prawie jedynie na parkingu przy cofaniu albo cos....nie mam pojecia co to moze byc czujnik juz trzeci najlepszy jaki jest....nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na plusie jest dobrze tylko minus jeden i sie zaczyna...moze sterownik jakis czujnik ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myslicie o nowej przepustnicy? Bo podstawialem uzywke ale pewnosci nie mialem ze jest dobra moze nowa wstawic tania nie jest ale moze to to? Co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Matimi napisał:

A co myslicie o nowej przepustnicy? Bo podstawialem uzywke ale pewnosci nie mialem ze jest dobra moze nowa wstawic tania nie jest ale moze to to? Co o tym myslicie?

Mało prawdopodobne, szedłbym jednak w stronę kolektora dolotowego, trzeba go zdemontować i wymyć bo jest pewnie tam nagaru co nie miara i kierownica powietrza się może zacinać, napewno to nie zaszkodzi a coś pomoże. Drugą sprawą jest eżektor taki mały zaworek który steruje podciśnieniem, tutaj masz numer org. tej części : 06B 133 753 C . Jak ten zaworek jest zasyfiony to nie steruje powietrzem jak powinien. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o to takie male na kostke przy gruszce nie?Kolektor z ts gruszka wymienialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Matimi napisał:

Chodzi Ci o to takie male na kostke przy gruszce nie?Kolektor z ts gruszka wymienialem...

Nie nie, eżektor jest z drugiej strony kolektora łączy on przewód podciśnienia idący z serwa hamulca z przewodem podciśnienia odmy. 

 

1f1cc14s-960.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzieki...to tez wymienialem ...pewnie potrafi sie zapchac? co myslisz wymienic ta przepustnice?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie jakis link do jakiegos programu zeby zrobic adaptacje przepustnicy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2018 o 20:13, Matimi napisał:

Panowie macie jakis link do jakiegos programu zeby zrobic adaptacje przepustnicy?

 

Ja program pobierałem z forum 

A interfejs mam taki :

https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-kable-obd1-obd2-piny.html

Tym zestawem kasuje błędy itd adaptacje przepustnicy też robiłem. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge tego zainstalowac....

nie ma setup ani instalator

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem Panowie przepustnice i dalej to samo...;/ nie mam juz pojecia co tu dalej sprawdzac...

juz chyba tYLKO STEROWNIK ZOSTAL....nie wiem moze odme jeszcze sprawdzic ale drozna jest napewno.... jak mozecie to pomozcie jeszcze z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A -

panowie wiecie co to za blad???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Matimi napisał:

16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A -

panowie wiecie co to za blad???

 

EVAP odpowiada za redukcje emisji oparów paliwa. Opary są gromadzone w zbiorniczku z węglem aktywnym i gdy silnik się rozgrzeje to te opary są kierowane do kolektora ssącego. Przy obudowie filtra powietrza powinien być zaczepiony taki zaworek i on powinien podczas pracy silnika cykać dosyć intensywnie. On służy właśnie za odpowietrzanie oparów paliwa, o ile dobrze pamiętam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...