House 3 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Cześć, gdzieś na forum paska wygrzebałem info, że bolączką 2,0 TFSI jest popychacz pompy paliwa który może doprowadzić do sporych uszkodzeń. Czy w audi jest ten sam silnik i auto ma tą samą bolączkę ? (przewińcie temat trochę w dół) https://forum.vw-passat.pl/topic/18922-chiptuning-20-tfsi-200-km/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Dotyczy się to silników z B7, czyli poprzedniej generacji 2.0 Turbo FSI 200KM, w passacie i w a6 c6 były też te silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winner4 4 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 10 godzin temu, House napisał: Cześć, gdzieś na forum paska wygrzebałem info, że bolączką 2,0 TFSI jest popychacz pompy paliwa który może doprowadzić do sporych uszkodzeń. Czy w audi jest ten sam silnik i auto ma tą samą bolączkę ? (przewińcie temat trochę w dół) https://forum.vw-passat.pl/topic/18922-chiptuning-20-tfsi-200-km/ Wnioskując po Twoim profilu masz EA888 i pompę drugiej generacji na popychaczu rolkowym więc nie musisz się tym przejmować. Problem dotyczy tylko i wyłącznie popychaczy szklankowych w EA113 (2.0TFSI/TSI na pasku rozrządu głównego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się