Tomasz55555 0 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Podczas dłuższej i szybkiej jazdy autostradą w momencie wyprzedzania pękla śruba trzymajaca wtryskiwacze. Góra wtryskiwacza została uszkodzona od uderzenia w maskę oraz pękła nakrętka na dole wtrysku. Czy komuś coś takiego się przytrafiło? Jaka mogła być przyczyna pęknięcia tej śruby. O ile mi wiadomo żadnej wczesniej naprawy wtryskiwaczy nie było. Edytowane 11 Maja 2018 przez Tomasz55555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telefonicz 0 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) Przy jakim przebiegu Cię to spotkało? Jestem właśnie w trakcie naprawy prawie identycznej awarii w jednym ze swoich aut. Przebieg ok. 233 tyś km, sytuacja praktycznie rzecz biorąc analogiczna do Twojej choć u mnie nie od razu wyrwało wtryski. Pęknięcie śruby spowodowało z pewnością jej wcześniejsze poluzowanie na skutek np. wibracji. Jak poradziłeś sobie z wykręceniem pozostałości śruby podpory wtrysków z głowicy? Wtryskiwacz jak się domyślam wymieniłeś na nowy? U mnie pęknięta jest tylko jego dolna nakrętka i zastanawiałem się nad możliwością jej zdobycia oraz przełożenia. Edytowane 27 Maja 2018 przez Telefonicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djandriu 0 Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Ja dokładnie rok temu miałem taką sytuację, przebieg około 250 000 ... Uszkodzeniu uległ tylko przewód łączący wtryski (plastikowa złączka do której są podłączone wężyki) ... Urwaną śrubę mechanik wykręcił tzw "lewym wiertłem" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodii 1 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 W piątek miałem taką samą sytuacje jak Wy. Na liczniku przejechane 260 000 i awaria! Samochód zaciągnięty na lawecie do warsztatu, w poniedziałek oględziny. Wstępnie wiadomo że urwała się śruba trzymająca te dwa wtryski. Proszę oby lewy gwint poradził sobie z tą sytuacją... Pytanie do Was, co profilaktycznie przydało by się sprawdzić przed naprawą bądź po naprawie? Czy VCDS jestem w stanie sprawdzić stan wtrysków? Jeśli tak to gdzie znajdę jakiś poradnik, opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się