Gość Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Witam. Założyłem kilka dni temu przekładnie z servotronociem. Wspomaganie na postoju i do 30km/h działa leciutko. Gdy zawór się odlaczy to mam wrażenie że kierownica chodzi ciezej niż na mojej starej przekładni bez servo. Jestem wręcz przekonany że na starej przekładni o ile na postoju chodziło dość ciężko o tyle podczas jazdy robiło się lekko a teraz jadąc 50km/h i wchodząc w luk lub skracając uczucie mam że muszę użyć dość dużo siły że tak napiszę można się czasami zdziwić że jest taki opór. Obawiam się że mogłem trafić na wadliwa przekładnie. Stukow podczas jazdy po dziurach lub progach nie ma. Na autostradzie prowadzi się raczej jak dotychczas. Jedyne stukania jakie słysze to na postoju jak szybko ruszam kierownica na boki lub gdy skręce w lewo lub prawo do końca i ruszam na boki to taki delikatny przeskok że stukiem ale to tak jakby w kolumnie kierownicy. Nie wiem czy bylo tak na starej. Płyn w normie. Nie wiem czy to moje urojenia ale mam ogromne wrażenie że jest dużo ciężej niż było na starej. Czy wy też mieliście takie wrażenie? Czy może byc coś nie tak z przekładnia? Już sam nie wiem co mam myśleć... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
frog125 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Ja po zmianie odczułem zdecydowanie tylko poprawę, po 30km/h kiera się usztywnia. A jak Ci stuka jak kręcisz na boki na postoju to może masz końcówki drążka do wymiany, albo sworzeń. Pytanie czy było tak przed wymiana. Możesz zakodować chyba jeszcze tryb jazdy comfort powinno być lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się