Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawiesze gwintowane AP problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam takie pytanie

zalozylem gwint AP do swojej B8 i problem jest nastepujacy , z przodu auta cos zaczelo pukac <przy jezdzie po kamieniach i i dziurach>dzwiek nie jest metaliczny, cale zawieszenie sprawdzonie nie ma zadnych luzow wszystko jest dobre

druga sprawa maglownica zaczelo skrzeczec i to bardzo przy skrecaniu <dodam geometria jeszcze ne zrobiona bo musi bys zrobiona 3d>

Opublikowano

Gwint kupiłeś nowy czy używany?

Opublikowano
12 minut temu, corradoowner napisał:

Gwint kupiłeś nowy czy używany?

uzywany ale w dobrym stanie max 10 tys przejechane

 

Opublikowano

obstawiam, że ma luz poprzeczny na tłoczysku i stad to pukanie. Przerobiłem kilka takich używanych kompletów gwintów i każdy miał ten sam problem. Wyciągnij amortyzator, zdemontuj sprężynę, zamontuj amortyzator sztywno w imadle, złap za tłoczysko i poruszaj na boki prostopadle do osi tłoczyska. Nie może być żadnego luzu. Jeżeli jest nawet minimalny to masz przyczynę pukania. Nie pamiętam jak jest zbudowany ten AP. Jeżeli wkłady są wymienne to możesz je wymienić, jeżeli nie to możesz wysłać do regeneracji

Opublikowano
4 minuty temu, corradoowner napisał:

obstawiam, że ma luz poprzeczny na tłoczysku i stad to pukanie. Przerobiłem kilka takich używanych kompletów gwintów i każdy miał ten sam problem. Wyciągnij amortyzator, zdemontuj sprężynę, zamontuj amortyzator sztywno w imadle, złap za tłoczysko i poruszaj na boki prostopadle do osi tłoczyska. Nie może być żadnego luzu. Jeżeli jest nawet minimalny to masz przyczynę pukania. Nie pamiętam jak jest zbudowany ten AP. Jeżeli wkłady są wymienne to możesz je wymienić, jeżeli nie to możesz wysłać do regeneracji

 

Opublikowano

ok dzieki jutro bede mial chwile czasu to zobacze ,a co do maglownicy przerabiales taki temat ,ustawienie zbieznosci zalatwi sprawe skrzeczenia maglownicy

Opublikowano

jestem pewny że nie załatwi, podejrzewam że te nieprzyjemne dźwięki to niestety wina tego gwintu a nie magla. 

Opublikowano

powiem ci ze to skrzeczenie jest nawet na postoju i czuc go jak lape za kolumne kierownicza ,i odglos dochodzi z magla ,tylko jak auto jest na gwincie bo przelozylem z powrotem na orginal

Opublikowano

jakie masz zawieszenie oryginalne? o ile obniżyłeś na gwincie?

Opublikowano

po nazwie ci nie powiem ale to wysokie  ,auto obnizone o jakies 8 cm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...