zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 witam mam takie pytanie zalozylem gwint AP do swojej B8 i problem jest nastepujacy , z przodu auta cos zaczelo pukac <przy jezdzie po kamieniach i i dziurach>dzwiek nie jest metaliczny, cale zawieszenie sprawdzonie nie ma zadnych luzow wszystko jest dobre druga sprawa maglownica zaczelo skrzeczec i to bardzo przy skrecaniu <dodam geometria jeszcze ne zrobiona bo musi bys zrobiona 3d>
corradoowner Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Gwint kupiłeś nowy czy używany?
zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 12 minut temu, corradoowner napisał: Gwint kupiłeś nowy czy używany? uzywany ale w dobrym stanie max 10 tys przejechane
corradoowner Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 obstawiam, że ma luz poprzeczny na tłoczysku i stad to pukanie. Przerobiłem kilka takich używanych kompletów gwintów i każdy miał ten sam problem. Wyciągnij amortyzator, zdemontuj sprężynę, zamontuj amortyzator sztywno w imadle, złap za tłoczysko i poruszaj na boki prostopadle do osi tłoczyska. Nie może być żadnego luzu. Jeżeli jest nawet minimalny to masz przyczynę pukania. Nie pamiętam jak jest zbudowany ten AP. Jeżeli wkłady są wymienne to możesz je wymienić, jeżeli nie to możesz wysłać do regeneracji
zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 4 minuty temu, corradoowner napisał: obstawiam, że ma luz poprzeczny na tłoczysku i stad to pukanie. Przerobiłem kilka takich używanych kompletów gwintów i każdy miał ten sam problem. Wyciągnij amortyzator, zdemontuj sprężynę, zamontuj amortyzator sztywno w imadle, złap za tłoczysko i poruszaj na boki prostopadle do osi tłoczyska. Nie może być żadnego luzu. Jeżeli jest nawet minimalny to masz przyczynę pukania. Nie pamiętam jak jest zbudowany ten AP. Jeżeli wkłady są wymienne to możesz je wymienić, jeżeli nie to możesz wysłać do regeneracji
zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 ok dzieki jutro bede mial chwile czasu to zobacze ,a co do maglownicy przerabiales taki temat ,ustawienie zbieznosci zalatwi sprawe skrzeczenia maglownicy
corradoowner Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 jestem pewny że nie załatwi, podejrzewam że te nieprzyjemne dźwięki to niestety wina tego gwintu a nie magla.
zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 powiem ci ze to skrzeczenie jest nawet na postoju i czuc go jak lape za kolumne kierownicza ,i odglos dochodzi z magla ,tylko jak auto jest na gwincie bo przelozylem z powrotem na orginal
corradoowner Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 jakie masz zawieszenie oryginalne? o ile obniżyłeś na gwincie?
zaku9999 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2018 po nazwie ci nie powiem ale to wysokie ,auto obnizone o jakies 8 cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się