Trivago Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Witam serdecznie, mam taki dość specyficzny problem. Niedawno zakupiłem a4 b6 2.0 alt 2003 rok. Wiadomo - jak to pierwszy serwis, wymieniłem filtr kabinowy, filtr powietrza i filtr oleju z olejem i tak dalej. Po wymianie filtru powietrza i oleju/filtra, po uruchomieniu auto zaczęło ostro falować na obrotach - 800/1000/800/1000 itp. Zgasiłem silnik i uruchomiłem ponownie - i problemu już nie było. Auto już pięknie działa, stoi na obrotach, ładnie ciągnie, syczenia nie słychać. Filtr powietrza, który wyjąłem był paskudny już i teraz pytanie. Czy wymiana filtra z bardzo brudnego na czysty mogła spowodować, że przy pierwszym uruchomieniu przepływka/ecu zgłupiało i potrzebowało chwili na unormowanie tego czyt. ponownego odpalenia? Czy raczej mam doszukiwać się nieszczelności jakiejś mojej? Załączam stary filtr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się