SnuggleS Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Witam forumowiczów. Zwracam się do was o pomoc. Otóż ostatnio na trasie, zwalniam przed zjazdem z ekspresówki, dojeżdżam do poprzedzającego mnie TIRa i chcę zredukować bieg na 2. Bieg w ogóle nie chce wskoczyć (ja już spanikowany), dotoczyłem się na pobocze, z okolic skrzyni słychać stuki. Bieg w końcu po dłuższym postoju na poboczu wskoczył, natomiast dało się słyszeć jakieś szuranie (?), ślizganie (?) z okolic skrzyni. Parę kilometrów dalej skrzynia zdechła całkowicie. Samochód ma zblokowane koła na luzie i każdym biegu, dopiero wciskając pedał sprzęgła samochód można np, popchnąć. Niedługo będzie zaholowana do mechanika. Przyjmuję możliwość wymiany skrzyni. Stąd moje pytania: W razie przymusu wymiany, jakiej skrzyni szukać? Jak ją dobrać? Niestety nie mam pojęcia jakie oznaczenie ma moja skrzynia. U mnie w mieście i w okolicach jest parę ogłoszeń, że skrzynia pasuje do 1.8, 2.0, 2.6 i 2.8, na ile to prawda? :v Czy razem ze skrzynią będę musiał wymienić sprzęgło? (ograniczenia budżetowe na ten moment) Przy tym wyżej opisanym zjeździe z ekspresówki ewidentnie było czuć swąd przypalonego sprzęgła, chyba że coś innego się przypaliło. Z ciekawości, co ewentualnie w skrzyni lub jej okolicy mogło się zepsuć? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam!
JawoR36 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Klubowicze to nie wróżbici. Skrzynia do zrzucenia i sprawdzenia czy to czasem nie sprzęgło padło, np dwumas czy pęknięty docisk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się