lutas 3 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni manualnej w moim A4 B6, jednak zauważyłem że po oba korkami (zarówno spustowym, jak i wlewowym) nie było żadnych miedzianych uszczelek. Złożyłem całość z powrotem bez uszczelek i po kilku tygodniach zauważyłem że pod spustowym lekko się jednak poci, więc dociągnąłem nieco korek. Potem jednak zacząłem się zastanawiać czy tam przy spuście nie powinno być jakiejś miedzianej uszczelki. Skrzynia to 6-biegowy manual o symbolu HCF. Z Etki też nie wynika, żeby była tam jakaś uszczelka. Czy ktoś z kolegów orientuje się czy powinna tam być uszczelka, czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo911 8 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Nie ma uszczelki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Dzięki, tak też myślałem. Mam nadzieję że po dociągnięciu nie będzie już ciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 nie bedzie lecieć, poprostu stary olej wycisnął się z gwintu na zewnatrz. Korek jest stożkowy i sam się uszczelnia gdy odpowiednio go dokręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Jaki olej wlewałeś kolego? Wszystko ok do dzisiaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się