Jump to content

hugo911

Pasjonat
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About hugo911

Informacje

  • First name
    Maciek
  • Location
    Sosnowiec

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    ASB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolektor do zrzucenia i wyczyszczenia. Jak to nie pomoże to zostaje kwestia sterownika/silniczka do tych klap. Najlepiej przy okazji przeczyścić cały dolot bo na pewno jest zawalony od EGR.
  2. poduchy pod silnikiem i skrzynią sprawdzone?
  3. mam dolne listwy drzwiowe
  4. Powinien wiedzieć, przecież zawsze mogą zawołać kogoś z serwisu jak handlowiec będzie nie ogarnięty
  5. Czujnik w misce olejowej pełni 2 zadania: pomiar poziomu oleju oraz pomiar temperatury oleju. Z doświadczenia również wiem że jeśli chodzi o te czujniki to lepiej je od razu kupić w ASO. Niestety nie należą do najtańszych bo koło 500
  6. W tym przypadku Fuchs = ORI bo to on produkował olej na pierwsze zalanie do tych skrzyń
  7. Też bym obstawiał na sprzęgiełko alternatora. Nawet jeśli mechanior wymienił napinacz i rolkę to przez sprzęgiełko znowu się niebawem rozsypie.
  8. Zdejmij boczek, odkręć silniczek i dosuń ją ręcznie
  9. jak masz możliwość spawdzenia komputerem to porównaj czy odczyt temperatury płynu w bloku silnik jest taki sam jak w liczniku. Przy tym co opisałeś bardzo prawdopodobne jest że pada ci czujnik. Miałem identyczną sytuację u siebie i wymiana czujnika pomogła (ale niestety spodziewany efekt nastąpiłdopiero jak kupiłem ori czujnik - zamienniki których po drodze przerobiłem 2 szt źle pokazywały temp. jakby auto było cały czas nie dogrzane)
  10. temat wałkowany na forum poczytaj sobie tutaj polecany jest użytkownik zderzakiwkolorze z allegro
  11. zmieniasz samo kodowanie kraju i światła będą inaczej sie zachowywać. 1. musisz je włączyć ręcznie lub funkcja auto jeśli jest taka opcja\ 2. po włączeniu zapłonu światła mijania się zaświecają 4. po włączeniu zapłonu zapalają się postojowe przód i mijania tył i halogeny przód 3. usa nie pamiętam
  12. Może czujnik w zbiorniczku padł. Masz możliwość sprawdzenia komputerem czy są jakieś błędy?
  13. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Sprawdzałeś komputerem czy nie ma żadnych błędów w pamięci
  14. Trzeba podpiąć komputer i sprawdzić błędy bez tego wróżenie z fusów i dużo możliwych przyczyn
  15. Panowie która opcja będzie lepsza do B6 zawias 1BV, planowana opona 235/40/18 tak żeby nic nie wystawało i obcierało o rant szczególnie przy załadowanym tyle 8 et 35 czy 8,5 et 35. ewentualnie np z A5 8,5 et 29? Lub jakie inne parametry byście polecili? Nie chce przesadnie szerokiej felgi typu 9 czy 9,5
×
×
  • Create New...