Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Silnik nie chce się uruchomić - 2 błędy (silnik AGR)


banshee

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik AGR w golfie IV,

rozrusznik kręci szybko, a objaw jest następujący:

Po przekręceniu stacyjki gasną świece żarowe i zaczyna kręcić. W pierwszej sekundzie auto "łapie" a po sekundzie cisza - można kręcić i kręcić i głucho, jakby w ogóle kompresji nie miał.

VAG wywala następujące błędy:

w module silnika:

Control Module Part Number: 038 906 018 AE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0300SG 2140

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

Nastomiast w "Instruments" taki i za chiny nie można go skasować:

Control Module Part Number: 1J0 919 881 D

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V17

Software Coding: 00142

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0610546

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

A teraz to co dziś zdiagnozowałem:

- temperatury czujników różnią się tylko o około 1st.C

- silnik nie miał na miarce w ogóle oleju - zostały dolane 2 litry

- po odłączeniu wtyczki od temp. cieczy chłodzącej żadnych zmian

- po odkręceniu rurki wysokiego ciśnienia od wtrysku widoczne tłoczenie paliwa

- po odłączeniu przepływki żadnych zmian

- bezpieczniki pod maską OK

- w wężykach nie ma pęcherzy powietrza, a zaciągając przelewem w ustach poczułem gnojówkę

- pasek rozrządu cały - tyle zauważyłem odginając pokrywę

- zmierzone 12V na czujniku pompy

Więcej nie mogłem zdiagnozować, ponieważ auto stoi na chodniku, a nie na warsztacie...

Macie jakieś pomysły co mogło paść i jak uruchomić auto???

[br]Dopisany: 13 Luty 2009, 18:49_________________________________________________OK, auto naprawiłem telefonicznie z jego właścicielem :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnica od EGRa się zacięła - wystarczyło wcisnąć palcem i odpalił od razu, a te błędy dotyczą ciśnienia doładowania i oczywiście czujnika temperatury, co będę dalej diagnozował.

Pewnie jest zawalony gnojem i trzeba będzie go rozebrać, ale póki co klientka od auta skakała z radości, jak zrobiła to co jej mówiłem telefonicznie, a auto odpaliło :>

shuddervalveclosedegrcz7.jpg

a jakiś alarm albo immo... :mysli:

Myślałem też o tym na miejscu, czasem wadą jest kostka stacyjki - próbowałem dociskać kluczyk w różne strony, ale bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie EGR tylko klapa gaszaca.

wyjac i zobaczyc jak z syfem w srodku bo rpblem moze narastac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie EGR tylko klapa gaszaca.

jak zwał tak zwał - wg mnie przepustnica zaworu EGR :tongue4: (zamyka i otwiera)

To nie EGR tylko klapa gaszaca.

wyjac i zobaczyc jak z syfem w srodku bo rpblem moze narastac ...

Oczywiście kolego, że trzeba to rozebrać, tylko napisałem co było przyczyną :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...