inspirs Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Od początku. A4 B6 1,8 T quattro AVJ PB+LPG STAG 200 Auto w pierwszy miesiąc pykło nieco ponad 3 tysiace km bez zarzutu. W dzień na równo miesiąc po zakupie auto przejechało kilka km bez problemu, po zgaszeniu i próbie odpalenia po kilku minutach juz nie odpaliło. Pierwsza diagnoza, nie słychać pompy Paliwa, na szybko sprawdzony bezpiecznik przekaźnik wszystko okej, podpięty VCDS i silnik bez błędów. Po podpięciu pompy na ostro okazało sie ze sie nie odzywa,, tak po prostu postanowiła sie jakoś uszkodzić bez wczesniejszych znaków. Samochód zaciagnięty do mechanika. Nowa pompa paliwa wszystko działa jeździ. W weekend przejechane 400 km bez problemu, Jednak po zagrzaniu auta jadąc kilka kilometrów i zgaszeniu auto znów nie odpala ?. Znów nie slychać pompy paliwa, znów hol do mechanika i okazuje sie spalony przekaźnik pompy paliwa. Został wymieniony na nowy i auto dalej pojechało. W miedzyczasie auto pojechało do kielc w weekend,, kolejne kilkaset kilometrów, po zgaszeniu i próbie odpalenia możemy kręcić do upadłego, ale tym razem slychać pompę paliwa. Tak jak by nie było iskry albo wtryski by nie puszczały paliwa, dodam że na ostro z gazu nie da sie go odpalić, mechanik stwierdził że istalacja gazowa tak została podpięta by go nie odpalać na ostro.(może ktoś coś więcej powie na ten temat) Przekaźnik od pompy paliwa gorący jak ogień, ale nie spalony. po zalożeniu drugiego używanego ale "chłodnego" auto odpala od strzała. Dzisiaj rano samochód nie odpalił na zimno po całej nocy stania, słychać pompę że pompuje a nie odpala nic. samochód zamknąłem i otworzyłem i odpalił. Po dojechaniu do Wwa i zgaszeniu juz nie odpalił. Auto wyrzuca ogrom błędów np. 17700 Czujnik temperatury silnika ECT - otwarty obwód 17698 Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu - wysoki sygnał > ECT, przewody 18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) 17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) Pytanie. Czujniki temparatury silninika to czujniki od cieczy ? po odpięciu ich bez reakcji, jeśli są inne to gdzie są zlokalizowane? Wyczytałem w internecie że może szwankować czujnik położenia wału, lub tez podobno czujniki polożenia wałków rozrządu. Rozumniem że te drugie gdzies sa w głowicy. a gdzie jest czujnik polożenia wału? W miedzyczasie auto dostało nowy akumulator, bo ten poprzedni "zakręciłem" na amen Prosze o jakąś pomoc ukierunkowanie mnie bo bez sensu jest wymieniać pól silnika szukając przyczyny
cichy9522 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam , mam podobny problem . Samochód zgasł i nie mogę go odpalić . VAG wyrzuca mi błąd 17926 Główny przekaźnik , usterka elektryczna. Przekaźnik pompy paliwa wymieniony , pompa podaje, akumulator kręci , a samochód nadal nie współpracuje. Temperatura silnika nie ma z tym nic wspólnego , bo nie odpalił ani na ciepłym zaraz po zgaszeniu samochodu , ani w dniu następnym na zimnym silniku ... Jakieś pomysły ? Może ktoś wie gdzie znajduje się główny przekaźnik i jakie ma oznaczenie ? Z góry dzięki
cichy9522 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, inspirs napisał: Czujniki temparatury silninika to czujniki od cieczy ? Tak , jest to czujnik od cieczy. Czujnik temp. silnika znajduje się za głowicą silnika , przy grodzi samochodu . Jest on częstą przyczyną Twoich problemów. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez cichy9522
inspirs Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 Czyli czujników jest więcej niż dwa ? Jeden znalazłem na dolnym wyjściu z chłodnicy. A drugi pod kolektorem. Chyba ? Poszukam tego przy grodzi. On jest w głowice wkręcony czy w jakiś wężyk ?
inspirs Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 wymieniny czujnik temperatury o którym mowa,, i póki co auto odpala i jeździna zimnym i cieplym,, dziwna sprawa że po zalozneiu nowego czujnika auto zgasło podczas jazdy dwa razy i teraz chyba jest okej,, póki co nie mam gdzie przetestowac czy auto w porzadku jedzie, Ale pomogło za co dziekuje bardzo na chwile obecną temat do zgaszenia mam nadzieje ze juz nie bede do tego wracał
inspirs Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 Niestety muszę odświeżyć temat ? po wymianie czujnika temperatury błąd czujnika zniknął auto odpalalo i jeździło,, niestety przez dwa dni. Sytuacja teraz wygląda tak. na zimnym odpala elegancko jeździ bez żadnych błedów. Podczas normalnej jazdy potrafi zgasnąć na biegu, przewaznie gdy sie zagrzeje to gaśnie. wtedy silnik wyrzuca masę błędów. wszystkie są o jednym. wszystko zwiera do masy. Oo kody błędów : 17633 wtryskiwacz cylinder 1 – zwarcie do masy 17635 wtryskiwacz cylinder 3 - zwarcie do masy 17636 wtryskiwacz cylinder 4 – zwarcie do masy 17634 wtryskiwacz cylinder 2 - zwarcie do masy 17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy 17843 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy 17829 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy 17697 Zawór Bypass Turbosprężarki TC - zwarcie do minusa 17525 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 16486 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 17523 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki Wydaje mi sie że nie ma takiej opcji, żeby na raz spaliło sie tyle rzeczy. Wszystko zwiera do masy. Tak jakby był jaki problem z instalacją gdzieś jakies zwarcie, podczas gdy silnik pracuje juz niema tych błedów, pojawiają sie gdyu auto zgaśnie. mała ciekawostka, gdy samochód zgaśnie czasami nie może odpalić bo znow nie slychać pompy paliwa,, a przekaźnik od pompy jest piekielnie gorący, po podmienieniu go na zimny auto odpala, zagrzeje sie przekaźnik i AMEN. jakieś sugestie ? zacząć od zasilania pompy paliwa? może tam cos zwierać przez to tyle błędów na raz wyrzuca ?
incore86 Opublikowano 19 Września 2023 Opublikowano 19 Września 2023 W dniu 7.06.2018 o 21:26, inspirs napisał(a): Niestety muszę odświeżyć temat ? po wymianie czujnika temperatury błąd czujnika zniknął auto odpalalo i jeździło,, niestety przez dwa dni. Sytuacja teraz wygląda tak. na zimnym odpala elegancko jeździ bez żadnych błedów. Podczas normalnej jazdy potrafi zgasnąć na biegu, przewaznie gdy sie zagrzeje to gaśnie. wtedy silnik wyrzuca masę błędów. wszystkie są o jednym. wszystko zwiera do masy. Oo kody błędów : 17633 wtryskiwacz cylinder 1 – zwarcie do masy 17635 wtryskiwacz cylinder 3 - zwarcie do masy 17636 wtryskiwacz cylinder 4 – zwarcie do masy 17634 wtryskiwacz cylinder 2 - zwarcie do masy 17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy 17843 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy 17829 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy 17697 Zawór Bypass Turbosprężarki TC - zwarcie do minusa 17525 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 16486 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 17523 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - grzałka zwarta do masy 17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki Wydaje mi sie że nie ma takiej opcji, żeby na raz spaliło sie tyle rzeczy. Wszystko zwiera do masy. Tak jakby był jaki problem z instalacją gdzieś jakies zwarcie, podczas gdy silnik pracuje juz niema tych błedów, pojawiają sie gdyu auto zgaśnie. mała ciekawostka, gdy samochód zgaśnie czasami nie może odpalić bo znow nie slychać pompy paliwa,, a przekaźnik od pompy jest piekielnie gorący, po podmienieniu go na zimny auto odpala, zagrzeje sie przekaźnik i AMEN. jakieś sugestie ? zacząć od zasilania pompy paliwa? może tam cos zwierać przez to tyle błędów na raz wyrzuca ? Kolega jak rozwiązałeś ten problem ? Mam to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się