Kukis 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Czy ktoś z was mógłby podsunąć pomysł na lokalizację pukania z lewego przodu? Mam wszystko wymienione w zawieszeniu na oryginał łącznie z maglownicą, więć to nie zawieszenie. Pukanie słychać tylko podczas jazdy za kierownicą, natomiast nie słychać siedząc na pozostałych fotelach. Macie pomysły? Może ktoś miał podobną łamigłówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Pukanie słychać tylko podczas jazdy za kierownicą, natomiast nie słychać siedząc na pozostałych fotelach. To chyba tylko zludzenie Sprawdz zaciski hamulcowe, czesto sa przyczyna stukania szczegolnie na "kocich lbach". Jadac autem postaraj sie lekko przyhamowac i wtedy nasluc**j czy nadal sobiegaja niepokojace Cie dzwieki. Druga mozliwoscia sa wyrobione gumy przy laczeniu sprezyn/amortyzatorow z pozostala czescia auta, a moze tez i poduszki pod silnikiem lub skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 To nie jest złudzenie. Moje służbowe, mniejsze, gorszej klasy auto bezszelestnie pokonuje te same nierówności co A4. Hamowanie nie wpływa na pukanie, stąd zacisk odpada. Poduszki silnika i skrzyni też są sprawdzone, wszystkie OK oryginalne. Natomiast elementy kolumny amortyzatora wg. mechanika były w dobrym stanie i stwierdził, że nie miał nigdy przypadku uszkodzenia poduszki amortyzatora w A4. Oczywiście odboje, osłony są nowe. Jedynie nurtuje mnie sprawa dolnej podkładki sprężyny. Czy ktoś miał z nią problemy? Czy ona moża powodować głuche pukanie na nierównościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Piszac o zludzeniu mialem na mysli, ze siedzac na miejscu kierowcy slyszysz, a obok, czyli 50 cm w prawa strone - juz nie , a swoja droga rzeczywiscie niezla zagwostka z tymi odglosami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUKIET 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 mam tak samo i też nic wiem co to. niedługo wymieniam amortyzatory bo może to być ich wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 mialem uszkodzona prezkladnie kierownicza i wlasnie od strony kierowcy dobiegaly rozne stuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Owszem zdarza się, że trzeba czasem wymienić maglownicę, ale często nie jest ona głównym powodem hałasu. Osobiście też obstawiałem pukanie z maglownicy po wymianie kpl. zawieszenia (Lemforder+Monroe). Założyłem nówkę sztukę magiel z serwisu VAG i ...... może jest trochę ciszej i lepiej auto się prowadzi, ale z lewej puka i puka. Nie mam więcej pomysłów. Może nowy amor ma wadę fabryczną...nawet nie wiem jak to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocynk98 0 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Miałem taki problem i ...podczas corocznego przeglądu mechanik stwierdził to jest łącznik. Właśnie jestem na etapie wymiany łaącznika stabilizatora ocenię po robocie. Opowiem za kilka dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się