Skocz do zawartości

BUKIET

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BUKIET

Osiągnięcia BUKIET

0

Reputacja

  1. co do wahaczy to radze cały komplet zapakować, a przynajmniej parami tzn. jak padł lewy górny przedni to wymień także lewy górny tylny co do stukania z tyłu to winę za to może ponosić odbój na amortyzatorze który dobija do talerzyka na górze
  2. tylko lemforder, ewentualnie moog;
  3. możliwe że jest to amortyzator; to że będzie miał dobrą skuteczność wcale nie świadczy że jest dobry;
  4. mam tak samo i też nic wiem co to. niedługo wymieniam amortyzatory bo może to być ich wina
  5. dziękuje za odpowiedz. już wiem wszystko.
  6. a czy kolega może sprawdzić również czy ma jakieś podkładki pod sprężyną przednią bo u mnie jest jakieś ustrojstwo
  7. witam. Kolejne pytanie jakie mnie nurtuje to czy koledzy w swoich autkach, mają coś takiego jak ja - mianowicie w miejscu gdzie sprężyna siada w gniazdo amortyzatora (na dole)powinny być jakieś podkładki gumowe czy sprężyna powinna spierać się bezpośrednio na metalowym kielichu? Pytanie dość istotne dla mnie gdyż może to właśnie te podkładki są przyczyną wysokiego przodu? proszę o sprawdzenie jak jest u was i z góy dziękuję!!!!!!!!!
  8. ale porównując z innymi 1,6 jest wyżej; powinien stać równo.co z tym zrobić? [br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 16:57 _________________________________________________może koledzy poratowali by mnie pomiarami w swoich maszynach. chodzi mi o wymiar przód/tył , od środka koła do górnej krawędzi rantu błotnika[br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 17:34 _________________________________________________przyszła mi do głowy jeszcze taka myśl, czy mogłoby się to brać z tego że np tylne sprężyny będą już zmęczone ( butla z gazem, hak). czy ma to jakiś wpływ na wysokość przodu?
  9. Witam kolegów. Kolejny raz temat o springach ale ja już nie mam siły do tego zawieszenia.mianowicie - mam orginalne zawieszenie comfort, ale widziało mi się że jakoś przód za wysoko stoi w porównaniu z innymi, więc dokonałem pomiarów i co wyszło - przód 40,5 cm a tył 39 cm, mierzone od środka piasty do górnej krawędzi błotników.sprężyny orginalne i kolory kropek się zgadzają, więc czemu tak jest i co z tym zrobić?proszę o sugestie.
  10. Witam wszystkich użykowników. Jestem świeżo po wymianie rozrządu chciałem podzielić się informacjami na temat kosztów: - pasek rozrządu (Conti ) - 49 zł - napinacz paska rozrządu ( Rouville ) - 79 zł - pompa wody (SKF) - 138 zł - napinacz paska klinowego- duży (Rouville) - 105 zł - napinacz paska klinowego -klimatyzacji (4 max) - 50 zł - pasek klinowy 2 szt. (Conti ) - 50 zł - simeringi 2x (orginał) - 70 zł - robocizna - 300 zł ŁĄCZNIE - 841 zł
  11. co tej łapy to jak kupiłem samochód to był on dojechany przodem,przygieło troche maske, zderzak, pękło wzmocnienie plastikowe a visco odbiło się na chłodnicy,ale chłodnice całe i na podłużnicach też ani śladu,więc nie wiem czy miało to jakiś wpływ?
  12. witam ponownie.nowy dzień i nowy problem. dziś rano patrze pod auto i co widzę??? Pęknięta lewa łapa od skrzyni biegów. coprawda juz wymieniłem ale moje pytanie jest następujące - co mogło być przyczyną tego pęknięcia? jakieś sugestie?
  13. witam kolegów. wiem że było o tym wiele razy ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój przypadek, a mianowicie- to że lewarek ma tendencję do rusznia się w przód i tył to wiem,ale czy to normalne że lewarek rusza się bardziej jak jadę po nierównościach ( szarpie nim).dodam że poduszki pod skrzynią wymieniłem i niepomogło.proszę o konkrety (czy miał tak ktoś)
  14. witam.co do nowych sprężyn to jakiej firmy polecacie?chodzi mi o sprężyny tylne standardowe
  15. witam.odnośnie tematu to wytłumaczcie laikowi czy pisząc recyrkulacja chodzi o przycisk obiegu wewnętrznego, bo jeśli tak, to coś jest nie tak bo trzymam ten przycisk i trzymam i nic sie nie dzieje. czy jest coś o czym nie wiem??? czy robi się to przy jakichś konkretnych ustawieniach na panelu. moja audiczka jest z 1998roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...