Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Puka w przednim zawieszeniu


Kukis

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z was mógłby podsunąć pomysł na lokalizację pukania z lewego przodu? Mam wszystko wymienione w zawieszeniu na oryginał łącznie z maglownicą, więć to nie zawieszenie. Pukanie słychać tylko podczas jazdy za kierownicą, natomiast nie słychać siedząc na pozostałych fotelach. Macie pomysły? Może ktoś miał podobną łamigłówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pukanie słychać tylko podczas jazdy za kierownicą, natomiast nie słychać siedząc na pozostałych fotelach.

To chyba tylko zludzenie :mysli:

Sprawdz zaciski hamulcowe, czesto sa przyczyna stukania szczegolnie na "kocich lbach". Jadac autem postaraj sie lekko przyhamowac i wtedy nasluc**j czy nadal sobiegaja niepokojace Cie dzwieki.

Druga mozliwoscia sa wyrobione gumy przy laczeniu sprezyn/amortyzatorow z pozostala czescia auta, a moze tez i poduszki pod silnikiem lub skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest złudzenie. Moje służbowe, mniejsze, gorszej klasy auto bezszelestnie pokonuje te same nierówności co A4. Hamowanie nie wpływa na pukanie, stąd zacisk odpada. Poduszki silnika i skrzyni też są sprawdzone, wszystkie OK oryginalne. Natomiast elementy kolumny amortyzatora wg. mechanika były w dobrym stanie i stwierdził, że nie miał nigdy przypadku uszkodzenia poduszki amortyzatora w A4. Oczywiście odboje, osłony są nowe. Jedynie nurtuje mnie sprawa dolnej podkładki sprężyny. Czy ktoś miał z nią problemy? Czy ona moża powodować głuche pukanie na nierównościach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem uszkodzona prezkladnie kierownicza i wlasnie od strony kierowcy dobiegaly rozne stuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem zdarza się, że trzeba czasem wymienić maglownicę, ale często nie jest ona głównym powodem hałasu. Osobiście też obstawiałem pukanie z maglownicy po wymianie kpl. zawieszenia (Lemforder+Monroe). Założyłem nówkę sztukę magiel z serwisu VAG i ...... może jest trochę ciszej i lepiej auto się prowadzi, ale z lewej puka i puka. Nie mam więcej pomysłów. Może nowy amor ma wadę fabryczną...nawet nie wiem jak to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...