karol7771 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam. Przyczyną braku mocy o czym dużo tu czytałem są 2 błędy które wyszły po podłączeniu do komp. 023F- Ciśnienie w rurze odlot. Różnica regulacji 0207 Czujnik ciśnienia rury odlot. Zwarcie do plusa Jak mógłbym to naprawić i od czego mam zacząć? * prosze stosowac wlasciwy prefix, oraz zamieszczac watki w odpowiednich dzialach [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 zrób logi...najprawdopodobniej żaluzje sie przycinają w turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol7771 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Robiłem ale nie chcieli mi ich zgrać na pena. Dali mi tylko wydruk z takimi błędami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Robiłem ale nie chcieli mi ich zgrać na pena. Dali mi tylko wydruk z takimi błędami no to niech Ci przesla .... opisz po krotce wystepowanie braku moczu ... choc nie ukrywam zelogi beda tu bardzo pomocne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol7771 0 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Standardowa sytuacja przy 2500 obr. traci moc na 4,5 biegu na 5 nie idzie przekroczyć 3000 obr. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika wszystko ok do czasu ponownego osiągnięcia 2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Standardowa sytuacja przy 2500 obr. traci moc na 4,5 biegu na 5 nie idzie przekroczyć 3000 obr. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika wszystko ok do czasu ponownego osiągnięcia 2500 strzelam ... kierownice w turbo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 A co tu strzelać - czeka Cie czyszczenie sprezarki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadra 0 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Zgadzam się z przedmówcami - typowy objaw zapieczonych kierownic w turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się