WYSKUN Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 (edytowane) Siemka Ostatnio zauważyłęm że auto nie prowadzi się tak samo jak kiedyś. Brak pewnego prowadzenia Pojechałem na stacje kontroli pojazdów na trzepaki i kontrole całej zawiechy i amorów. Wyszło tak: Amory przód: 70% 66% Amory tył: 50% 42% Przednie zawieszenie brak luzów, na tylnim - luz na tej prawej tuleji dość mocny plus luz na kierownicy ale raczej nie sa to koncowki drazkow. czyli rozumiem tylne amory do wymiany. caly tyl, bo zeby do tej tulei sie dostac to trzxa pewnie w cholere rozbierac i cos w przekladni kierowniczej.No i geometria. Na jakie koszta mam sie szykowac? Edytowane 3 Lipca 2018 przez WYSKUN
iddle37 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Ja mam podobny problem, bo mam do wymiany wahacze poprzeczne z tylu, śruby mimośrodowe, ale żeby się do nich dostać trzeba demontować sanki, sprężyny czyli kupa roboty, za roboczogodzinę w warsztacie liczą coś okolo 80-100 zl, czyli podliczyli mnie na około 600-800 zl ale trzeba liczyć się z tym ze nie każda śruba łatwo będzie się dala odkręcić także koszt może być jeszcze większy trzeba jeszcze zaopatrzyć się w nowe śruby, nakrętki itd. co jakby się jakaś urwała, ja zakupiłem śruby i nakrętki it. za 280 zl w aso 4 szt śruby do mocowania sanek - 18 zl szuka, 2 szt nakrętek wciskanych po 30zł szuka, ale nie wiem czy one są u mnie potrzebne bo wg schematu jakieś tam występowały 2 śruby mimośrodowe + nakrętki i podkładki mimośrodowe około 80 zł i reszta podkładek i śrub i nakrętek, kupiłem tylko te które są skorodowane, Ja będę to wymieniał sam, mam warunki do tego, uprzednio zaopatrzyłem się także w nasadki udarowe oraz odpowiednie mocne pokrętło typu L z odpowiednią długa przedłużką :]
WYSKUN Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 masakra z tym demontażem sanek żeby wymienić głupią tuleję....? Co do luzu na kierownicy to objawy mam takie, że napewno nie są to koncówki drążków. Podczas jazdy nie mam tak że żeby minimalnie skręcić to trzeba kilka cm kierownicą ruszać. Wystarczy pare mm i auto skręca, Natomiast na postoju jak macham kierownicą to są stuki i samo skręcanie podczas jazdy nie jest dla mnie precyzyjne. Nie wiem czy audi takie jest (w bmw tak nie miałem) czy coś tam jest do wymiany i jak to sprawdzić co.
iddle37 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 (edytowane) Tez mam luz na kierownicy, kierownica nie wraca do punku 0, zacząłem od wymiany łączników stabilizatora przód, wahacze bananowe , teraz zabrałem się za tył jeśli to był by magiel to mozna być podnieść przód, zablokować kierownice np wyciągając klucz i próbować ruszyć kolami, jeśli któreś koło skręci lub oba jednocześnie to 100% to jest magiel, luz na elemencie łączącym drążek kierownicy z drążkiem kół lub listwa zębata wytarta od kilometrów, nie wiem jak wygląda budowa tego magla także to tylko moje domysły ;] Edytowane 4 Lipca 2018 przez iddle37
WYSKUN Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 Właśnie wyczytałem na necie że ludzie wymieniają krzyżak kolumny kierowniczej bo tam mogą być luzy https://goo.gl/images/ZMk997 Pytanie jak go wyciągnąć? Bo chce mu się przyjrzeć czy ma luzy I nigdzie nie widze gdzie moge kupić nowy. Pytanie czy to sie regeneruje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się