MarcinGuteczek91 0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Witam. Po wymianie gruszki klap wirowych, EGR , sprawdzona gruszka turbiny. Synchronizacja wtrysku 1.80 . Dziwna praca silnika i biały dym z rur.. Brak mocy na I i II biegu. Od 2400-2500 turbo ogien. Link : Pomóżcie zebym nie musiał całego silnika wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 co masz na myśli dziwna praca silnika? na filmie nic niepokojącego nie słychać... BRD tak ma że turbo późno wstaje ale o 2400 to już chyba zbyt późno...nie napisałeś czy DPF jest na pokładzie? Dymić może w kilku powodów (za duża dawka paliwa, DPF Turbo Pompki...czy inne nieszczelności układu) masz w Krakowie dwie firmy co ci mogę polecić i zdiagnozują Zagazuj.pl i Kaczmarczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGuteczek91 0 Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) DPF jest na pokładzie, ale jak sprawdzałem na VAG to było że w porządku jest . Nie zatkany ani nic. Silnik lekko telepie nim. Pompki po regeneracji- uszczelniacze były wymieniane itp. Dawki jakie mam na pompowtryskach to jest -0,23 do +0,05 więc chyba są ok. Wkurza mnie właśnie to że turbo tak wstaje późno. Na dwójce to ledwo jedzie... Podjadę do Zagazuj i zobaczymy co i jak. Dzięki za info. Edytowane 11 Lipca 2018 przez MarcinGuteczek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGuteczek91 0 Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 3 godziny temu, Karasik2 napisał: co masz na myśli dziwna praca silnika? na filmie nic niepokojącego nie słychać... BRD tak ma że turbo późno wstaje ale o 2400 to już chyba zbyt późno...nie napisałeś czy DPF jest na pokładzie? Dymić może w kilku powodów (za duża dawka paliwa, DPF Turbo Pompki...czy inne nieszczelności układu) masz w Krakowie dwie firmy co ci mogę polecić i zdiagnozują Zagazuj.pl i Kaczmarczyka A ty masz sprawną ? w twoim aucie kiedy turbo wstaje ? Może bym podjechał do Ciebie i byś rzucił okiem jak to się ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 1 godzinę temu, MarcinGuteczek91 napisał: A ty masz sprawną ? w twoim aucie kiedy turbo wstaje ? Może bym podjechał do Ciebie i byś rzucił okiem jak to się ma ? zadzwon do mnie to pogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Marcin. Rozmawialiśmy telefonicznie. Bez diagnostyki która tu jest podstawą i sprawdzeniem układu dolotowego turbo>klapa gasząca nic nie da się wywróżyć. pozdr Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGuteczek91 0 Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Temat do zamknięcia. Przyczyną był pęknięte kolanko od gruszki turbo. Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się