Jump to content
1 1
pawel9349

Falujace obroty biegu jałowego na lpg, na benzynie wszystko w pożądku.

Recommended Posts

Witam, jest problem ze stabilnością obrotów na biegu jalowym na lpg, lecz gdy włączy sie klimatyzacje, bądź ogrzewanie tylnej szyby obroty sie stabilizuja i silnik pracuje równo. Instalacja gazowa zalozona kilka dni temu, gazownik twierdzi, ze to nie wina instalacji lpg tylko samochodu. Co o tym myślicie? Gdzie szukac przyczyny?

Zalanczam logi zrobione na benzynie i na lpg:

Benzyna:

http://vaglogi.pl/log-003_020_qdN6g5.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5Hr90B1.html

http://vaglogi.pl/log-033_002_cn2D50.html

I na lpg:

http://vaglogi.pl/log-003_020_Oo1nuF4.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_6WEZMH.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_59XKc.html

Audi a4b6 1.8t 163km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, DivaynEays napisał:

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa paliwa, filtr, regulator cisnienia, czujnik temp, sonda lambda (pierwsza)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, postaram sie sprawdzić w najblizszych dniach te rzeczy, a uszkodzony zawór dv moze miec cos z tym wspolnego?? Dodatkowo zapala sie check i wywala blad p1128.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze ;) wynika najprawdopodobniej z w.w rzeczy, kwestia teraz tylko znalezc ktora konkretnie  ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik cieczy w grupie zegarow i grupie silnika pokazuje te same temperatury, wiec jest ok. Filtr paliwa byl zmieniany niecale 10 tys temu i ro w nim jest bodajze regulator cisnienia, a ta sade jak moge sprawdzic, trzeba druga na podmiane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze byl wymieniany 10 tys temu to nie znaczy nic ;) a co do sondy to trzeba popatrzec na wskazania i ewentualnie pomierzyc parametry elektryczne, fakt najlatwiej wsadzic sprawna i porownac ale to nie sa male koszta takze ta opcja to na sam koniec :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wez manometr w reke i sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej jakie panuje na jalowym i mniej wiecej w calym zakresie obrotwo silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manometr bede miał dopiero w piatek niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to jak bedziesz mial to sprawdz i bedzie wiadomo na czym stoisz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomiar zostal zrobiony dopiero dzisiaj i wykazało 4,2 na wolnych obrotach i w calym zakresue obrotów. W między czasie na weekendzie zostal zmieniony filtr paliwa bo z odpowietrzenia ukladu paliwa w okolicy filtra paliwa zaczęła saczyc sie benzyna. Zaraz dolacze swiezo wykonane logi na benzynie do oceny czy zmienilo sie cos na lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeplyw zanizony nadal, ubogo jak bylo tak jest do tej pory. (poza tym logi robi sie do odcinki). Przed robieniem logow usuwales bledy? (nawet jak ich nie bylo?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zawsze kasuje bledy przed pomiarami, podmieniony byl dzisiaj przeplywomierz i teraz podmienilem sade lambda ale jeszcze nie mam logów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, pawel9349 napisał:

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, DivaynEays napisał:

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Już jest zamówiony nowy z ASO

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to zaloz filtr i reszte gratow i zrob logi raz jeszcze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...