Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujace obroty biegu jałowego na lpg, na benzynie wszystko w pożądku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jest problem ze stabilnością obrotów na biegu jalowym na lpg, lecz gdy włączy sie klimatyzacje, bądź ogrzewanie tylnej szyby obroty sie stabilizuja i silnik pracuje równo. Instalacja gazowa zalozona kilka dni temu, gazownik twierdzi, ze to nie wina instalacji lpg tylko samochodu. Co o tym myślicie? Gdzie szukac przyczyny?

Zalanczam logi zrobione na benzynie i na lpg:

Benzyna:

http://vaglogi.pl/log-003_020_qdN6g5.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5Hr90B1.html

http://vaglogi.pl/log-033_002_cn2D50.html

I na lpg:

http://vaglogi.pl/log-003_020_Oo1nuF4.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_6WEZMH.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_59XKc.html

Audi a4b6 1.8t 163km

Opublikowano

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Opublikowano

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Opublikowano
Godzinę temu, DivaynEays napisał:

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Opublikowano

pompa paliwa, filtr, regulator cisnienia, czujnik temp, sonda lambda (pierwsza)

Opublikowano

Ok, postaram sie sprawdzić w najblizszych dniach te rzeczy, a uszkodzony zawór dv moze miec cos z tym wspolnego?? Dodatkowo zapala sie check i wywala blad p1128.

Opublikowano

moze ;) wynika najprawdopodobniej z w.w rzeczy, kwestia teraz tylko znalezc ktora konkretnie  ;)

 

Opublikowano

Czujnik cieczy w grupie zegarow i grupie silnika pokazuje te same temperatury, wiec jest ok. Filtr paliwa byl zmieniany niecale 10 tys temu i ro w nim jest bodajze regulator cisnienia, a ta sade jak moge sprawdzic, trzeba druga na podmiane?

Opublikowano

to ze byl wymieniany 10 tys temu to nie znaczy nic ;) a co do sondy to trzeba popatrzec na wskazania i ewentualnie pomierzyc parametry elektryczne, fakt najlatwiej wsadzic sprawna i porownac ale to nie sa male koszta takze ta opcja to na sam koniec :D 

Opublikowano

Wez manometr w reke i sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej jakie panuje na jalowym i mniej wiecej w calym zakresie obrotwo silnika

Opublikowano

Manometr bede miał dopiero w piatek niestety

Opublikowano

no to jak bedziesz mial to sprawdz i bedzie wiadomo na czym stoisz ;)

Opublikowano

Pomiar zostal zrobiony dopiero dzisiaj i wykazało 4,2 na wolnych obrotach i w calym zakresue obrotów. W między czasie na weekendzie zostal zmieniony filtr paliwa bo z odpowietrzenia ukladu paliwa w okolicy filtra paliwa zaczęła saczyc sie benzyna. Zaraz dolacze swiezo wykonane logi na benzynie do oceny czy zmienilo sie cos na lepiej.

Opublikowano

przeplyw zanizony nadal, ubogo jak bylo tak jest do tej pory. (poza tym logi robi sie do odcinki). Przed robieniem logow usuwales bledy? (nawet jak ich nie bylo?)

Opublikowano

Tak, zawsze kasuje bledy przed pomiarami, podmieniony byl dzisiaj przeplywomierz i teraz podmienilem sade lambda ale jeszcze nie mam logów

Opublikowano

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

Opublikowano
11 minut temu, pawel9349 napisał:

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Opublikowano
2 minuty temu, DivaynEays napisał:

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Już jest zamówiony nowy z ASO

Opublikowano

no to zaloz filtr i reszte gratow i zrob logi raz jeszcze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...