Skocz do zawartości
IGNOROWANY

trzęsienie budą na 1600 obr nierówna praca silnika


ofikruszon

Rekomendowane odpowiedzi

Hej pojawił się problem w mojej a4 b7 2.0 tdi bpw.. Otóż od 2 dni jadąc i mając ok 2000 obrotów słyszę takie kaszlniecie i jakby na sekundę straciła moc i znów później jest ok.. I teraz zauważyłem jak dodałem gazu na luzie na 1600 1700 obrotów zaczyna drzec cała buda. Co może być problemem ? Dodam że 3 miesiące czy tam 4 miesiące temu wymieniane byly gumki na wtryskach i były regulowane bo miałem problem z odpalaniem auta i mechanik mi to zrobił było ok. Mówił że gniazda trochę wyrobione i że tak w każdych w sumie są wyrobione. Jakieś pomysły ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz obszerny temat z rozpracowanym problemem czkawki w okolicach 2kRPM podczas delikatnej jazdy :

 

Powyżej 1600 obr/min sterownik silnika przestaje korygować dawki paliwa w ,celu  wyrównania biegu jałowego silnika , dla tego praktycznie w każdym PD-ku w mniejszym lub większym stopniu te drgania na jałowym będą , ich intensywność zależy od różnicy mocy uzyskiwanej na poszczególnych cylindrach :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...