domenico Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie swojej furki. Niedawno zakupiłem A4 B8 ze skrzynią automatyczną multitronic. Muszę wymienić już olej w automacie. I teraz pytanie: jak? Jakieś instrukcje, uwagi itp? Mechanika, grzebanie przy samochodach nie jest mi obce lecz pierwszy raz będę walczył z automatem i chciałbym to zrobić jak należy. Z tego co się dowiedziałem filtra zewnętrznego nie ma ( skrzynia o oznaczeniu LLA) więc wymiana tylko oleju. I jakiego użyć? Oryginału ATF czy tak jak słyszałem Ravenola CVT zalewać bo ponoć dobry i spełnia normy oryginału ATF. Po wymianie trzeba robić jakieś kalibracje, adaptacje skrzyni itp? Proszę o wszelkie informacje i wskazówki, będę bardzo wdzięczny. Przy okazji nie zakładając nowego tematu, ma ktoś może rozpiskę pinów wtyczki od panela MMI? głównie chodzi mi o piny odpowiedzialne za podświetlenie, ewentualnie może ktoś zerknąć do swoich furek które kabelki na których pinach odpowiadają za iluminację panela? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się