roman0012 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 N75-to ten z biala glowka w okolicy 2giego wentylatora na dole miedzy chlodnica a silnikiem Z tym rozbieraniem i czyszczeniem to moze nie tak predko sprobuj najpierw psiknac WD i rozruszac sztange(zauwaz czy sie czasem nie przycina) Jesli jest ok.Turbine mozna sobie narazie darowac. [br]Dopisany: 20 Luty 2009, 12:28_________________________________________________Jak da sie rozruszac ta sztange to probuj te Dynamiczne bo bez tego sie nie obejdzie Moze wyswietlac Error bo prubowales 011 w BS
kominx Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 chyba znalazlem winowajce... Pieprzony wezyk od zaworka pod rura kolektora byl trzasniety... doslownie 4cm gnojek.. egr wogole nie pracowalo a teraz smiga... Bylem zdziwiony bo egr widac ze byl niedawno wymieniany bo wyglada jak nowy a poza tym czyscilem go... Mam nadzieje ze z grubszych spraw to tylko to... Ale zaopatrzylem sie w wezyki i jutro wymienie wszystko od podstaw... Acha.. Jak zabrac sie do korekty kata statycznego wyprzedzenia wtrysku ??[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 12:45_________________________________________________ Z drugiej strony zastanawiam sie... czy egr sterowany zaworem z czarna glowka ma wplyw na cisnienie turbosprezarki ??? [br]Dopisany: 20 Luty 2009, 13:07_________________________________________________Apropo sztangi turbiny... jak ja obracalem palcami to sprawialo wrazenie jakby sie przycinala... czy to moze byc powod przeladowania ?
roman0012 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 brawo... tak erg jak i sterowanie turbina .obie te gruszki sa sterowane podcisnieniem..a jesli wezyk byl uszkodzony owego podcisnienia juz nie bylo. Oba te podzespoly maja swoje zaworki ale rzeczywiscie sa podobne tak wizualnie jak i w zasadzie dzialania(czasem nawet sie je podmienia) Erg moze i nie nowy..one czasem tak ladnie wygladaja Skladaj wszystko do "kupy" i dawaj te dynamiczne Jesli chodzi o kat wtrysku pamietaj by teperatura trzymala sie teori..84'C min na Vagu tu masz pieknie opisany materjal http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html [br]Dopisany: 20 Luty 2009, 13:28_________________________________________________..co to znaczy obracales?? ona wykonuje ruchy raczej wzdluzne
kominx Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 moj blad jestem troche zielony i to dlatego :gwizdanie: ja obracalem wirnikiem ale juz jest ok. a sztanga to pewnie to co jest podlaczone do tej gruszki sierota ze mnie... [br]Dopisany: 20 Luty 2009, 13:45_________________________________________________jak zdaze to dzisiaj a jak nie to jutro wszystko zrobie i postaram sie zrobic logi... napisz tylko jakie dokladnie bs i jakie meass block...
roman0012 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 na poczatek zrob BS 000,003,004 i 011 no i obowiazkowo dynamiczne rowniez 003,004,008,010,011 Uwazaj bo slisko Pamietaj ze Logi wrzucamy w dziale Diagnostyka..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się