dawgon1 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Witam. I co mam teraz zrobić. Samochód co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny. Jakieś porady prostym językiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnum2271 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Vacuometrem możesz sprawdzić działanie podciśnienia. Możliwe że sztanga się zacina w turbinie. Uruchom silnik i zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszkę podciśnienia i obserwuj sztangę. Ruch musi być płynny. Działanie zaworu n75 sprawdzasz podpinając vacuometr i w vagu ustawiasz grupę 8 i wchodzisz w BS. Jak nie będzie upuszczał to znaczy że zaworek. Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez magnum2271 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 34 minuty temu, magnum2271 napisał: w vagu ustawiasz grupę 8 i wchodzisz w BS chyba 011 ? Jak dla mnie przycina się geometria... szkoda, że nie robiłeś loga 003+008+011, żeby było widać zależność MAF/MAP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się