Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVG Prośba o analizę logów


skera94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o sprawdzenie logów i wnioski, jest coś nie tak z przepływką i dawkami.. turbo po czyszczeniu po paru tys.km. zaczyna przycinać geometrię. Silnik pali dobrze, nie kopci. Logi dynamiczne :

http://vaglogi.pl/log-003_4QaC9.html

http://vaglogi.pl/log-008_ap6kvT.html

http://vaglogi.pl/log-011_r7tZP8v.html

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-009_008_013_7Ium3.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka dobrze mierzy, ale turbo musisz ogarnąć bo pompuje na maksa i długo nie pociągnie. Standardowo do sprawdzenia wszystkie podciśnienia, n75 itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie turbo było po regeneracji, to że ładuje na max to wina geometrii, już raz dawałem na gwarancję, gościu wyczyścił powiedział że zapiekła się geometria i coś jest nie tak bo po tak krótkim czasie ( Ok 8tys. Km) nie powinna się tak zapchać. Po czyszczeniu założyłem, było ok i znów zaczęło przeładowywać. (silnik równo pracuje na obrotach i nie kopci, egr zaslepiony) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mam ten sam problem. Turbina po regeneracji i po 6  tys km odesłałem ją na gwarancji. Okazało się, że była znów zapieczona sadzą. Po czyszczeniu pojeździłem miesiąc i w piątek na S7 znów wpadł mi w notlauf. Mam wskaźnik ciśnienia doładowania i wczoraj wracając S7 do Gdańska obserwowałem jak N75 zbija ciśnienie. Na piątce było już bez problemu, a na czwórce przy gazie "z zaskoczenia" turbina przeładowuje, ale gdy na chwilę odpuszczę gaz i dodam go znów do podłogi, łopatki ładnie zbijają ciśnienie. Zaczynam podejrzewać N75. Rok temu rozbierałem go i czyściłem, wtedy było ok. Teraz mam sytuację taką jak Ty w logu, mianowicie maksymalne wypełnienie zaworka sięga 94,4%, a następnie wpada w notlauf. Czy wysterowanie zaworka nie powinno sięgać 100%?

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nka na podmianke.

Kupcie vacuometr podepnijcie przed gruszka potem w kompie ustawiamy 11bs i sprawdzamy ile daje podcisnienie na gruszke???

Jest zasada że turba nie kupuje się po regeneracji wiem niby wsio ok ale przeważnie wychodzą jaja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wakuometr, no i co jak w BS pokazuje dobre cisnienie, a w próbie dynamicznej widać że coś może zmulać. Podniemiałem N18, jest to samo, takie rzeczy juz dawno sprawdzone ;) Na gruszce -0,65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy pisze ze wsio jest ok nawet jak jest-55 z tego co mi wiadomo to powinno być-7 najmniej.

Ja u siebie po wywaleniu wszystkiego co było od egr mam -7.5

To poprawia znacznie dol i reakcje na pedal..

Może poprostu wtryski leja stąd ciągle awaryjne.

Może styl jazdy..

U mnie np na awxie jak bujam się w okol komina nie dając popracować vnt też się szybko zasyfia zmienna ale wystarczy zabrać auto na trasę dać parę razy mocniej w komin to wsio wraca do normy.

Po około roku jazdy pod domem bez przeganiania  auta ledwo sztanga sie ruszala nawet w dloni a nie było awaryjnego.

 

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie też już praktycznie wszystko sprawdziłem i wygląda na to że poprostu geometria się szybko zapieka z jakiegoś powodu, styl jazdy wykluczam, na lejace wtryski też nic nie wskazuje ale chyba dam do jakiegoś speca żeby posprawdzal czy z pompą i wtryskami wszystko ok. Rozmyślam też wodorowanie silnika żeby wyczyścić cały nagar, usługa nie droga a jest wiele pozytywnych opinii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...