Jano8504 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 prosze o ocenę logów i cenne uwagi i porady , w aucie znikąd przestawia sie kąt wtrysku i klekocze , może ktoś coś zobaczy..... logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_ZsVYq.html http://vaglogi.pl/log-001_Ayh6wH.html http://vaglogi.pl/log-003_47X92.html http://vaglogi.pl/log-007_Bly891m.html http://vaglogi.pl/log-013_IWJfta9.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_7oBKp.html http://vaglogi.pl/log-008_29T90.html http://vaglogi.pl/log-010_gw36Q.html http://vaglogi.pl/log-011_1813UI.html basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_V62YI5v.html http://vaglogi.pl/log-004_Y629Nt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Co nikt się nie wypowie, napewno są tu osoby kompetentne które są obeznane w temacie, liczę na pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Coś z pedałem gazu nie halo,wysterowanie nie dochodzi nigdy do 100%(log 10 dynamiczny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homie 0 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 W logach statycznych w grupie 000 drugie pole to bodajże powinien być początek wtrysku. Jak dobrze pamietam coś około 050-058, a u Ciebie jest cały czas "000". Skoro mówisz, że się przestawia to może niedokręcona pompa lub zjechany klin na wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 12 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 W dniu 7.09.2018 o 12:33, homie napisał: W logach statycznych w grupie 000 drugie pole to bodajże powinien być początek wtrysku. Jak dobrze pamietam coś około 050-058, a u Ciebie jest cały czas "000". Skoro mówisz, że się przestawia to może niedokręcona pompa lub zjechany klin na wale. No właśnie coś się dzieje z tym kątem, no ale pompa dokrecona i klin na wale jest ok, nic nie kopci odpala normalnie jak odpalal zawsze. Tylko troszkę glosniejszy jest na zimnym. Ten elektrozawor od kąta wtrysku, jak zrobiłem test to było słychać że przestawia, praca pompy się zmieniała. Może ktoś coś dopowie albo pokieruje co jeszcze sprawdzić, w dieslach jestem jeszcze zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się