Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a6 c5 2.4 multitronic


m2025

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem polega na tym że po wymianie sterownika na sprawny czuć bardzo duży nacisk na sprzęgło w czasie postoju i czuć szarpnięcie po zmianie pozycji lewarka z P na D. Adaptacja zrobiona tylko prąd sterujący wynosi 0.35A. Przed wymianą sterownika wszysko było ok.Na nowym auto jeździ bardzo dobrze tak jak na starym tyko ten nacisk na sprzęgło.Steronik 4B09101556 GHK w nowym wersja softu 3220 a starym 3120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kasowałem robiłem na nowo z trzy razy i ciągle wysterowywuje do 0.35A 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...