Skocz do zawartości

m2025

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m2025

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    zawiercie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

236 wyświetleń profilu

Osiągnięcia m2025

0

Reputacja

  1. Twoje kopcenie na zimnym to nic innego jak para wodna jeżeli płynu nie ubywa, ogrzewanie działa poprawnie test na co2 nie zmienia koloru na zielony to nie masz się czym martwić jeżeli jest inaczej to tak.
  2. Witam z tego co piszesz na pewno masz uszczelkę pod głowicą do wymiany. Tester na co2 zmienia ci barwę na zielono(bo to diesel) wyższych obr. dlatego bo masz mały przedmuch na uszczelce. Biały dym na zimnym spowodowany jest dostaniem się płynu do cylindra najczęściej po dłuższym postoju. Objawy jakie możesz jeszcze zauważyć to trudniejsze odpalenie i skoki delikatne obr. po odpaleniu ale nie musi to występować u każdego ze względu na ilość płynu który dostaje się do cylindra. Jak będzie większa nieszczelność będą twardsze węże a nawet zobaczysz bombelki w zbiorniku wyrównawczym.
  3. m2025

    Audi a6 c5 2.4 multitronic

    Tak kasowałem robiłem na nowo z trzy razy i ciągle wysterowywuje do 0.35A
  4. m2025

    Audi a6 c5 2.4 multitronic

    Witam problem polega na tym że po wymianie sterownika na sprawny czuć bardzo duży nacisk na sprzęgło w czasie postoju i czuć szarpnięcie po zmianie pozycji lewarka z P na D. Adaptacja zrobiona tylko prąd sterujący wynosi 0.35A. Przed wymianą sterownika wszysko było ok.Na nowym auto jeździ bardzo dobrze tak jak na starym tyko ten nacisk na sprzęgło.Steronik 4B09101556 GHK w nowym wersja softu 3220 a starym 3120.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...