Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy muszę kupić cały zacisk ?


robtom8

Rekomendowane odpowiedzi

pękł mi ten uchwyt co zaczepia sie linke od ręcznego nigdzie tego nie moge dostac jedynie z całym zaciskiem czy to jest wymienne zaciski zeliwne a4 avant 96 . w tej chwili nie mam ręcznego i juz raz goniłem samochód bo zapomnialem zostawic na biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pękł mi ten uchwyt co zaczepia sie linke od ręcznego nigdzie tego nie moge dostac jedynie z całym zaciskiem czy to jest wymienne zaciski zeliwne a4 avant 96 . w tej chwili nie mam ręcznego i juz raz goniłem samochód bo zapomnialem zostawic na biegu.

Masz dwie możliwości. Pierwsza to zakup całego zacisku.

W Twoim przypadku lepiej będzie zainwestować w dwa aluminiowe zaciski montowane po roczniku 1997.

Drugą możliwością jest wizyta na spocie mazowieckim, przywiozę Ci mocowanie linki, albo cały zacisk, jak wolisz.

Zmieniałem u siebie żeliwne na aluminiowe i zostały mi stare zaciski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za nowym ewentualnie jeśli propozycja kolegi spetsnaza pasuje to warto skorzystać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej kupie nowe . Dzieki za propozycje

To bardzo popularny zacisk, był montowany w wielu autach z koncernu VAG.

Nowych nie kupuj, bo ich koszt jest wysoki (od 300zł za sztukę w górę), przy używanych warto zwrócić uwagę na prawidłowe działanie hamulca mechanicznego, który często zostaje uszkodzony przez wciskanie zamiast wkręcania tłoczka przy wymianie hamulców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej kupie nowe . Dzieki za propozycje

To bardzo popularny zacisk, był montowany w wielu autach z koncernu VAG.

Nowych nie kupuj, bo ich koszt jest wysoki (od 300zł za sztukę w górę), przy używanych warto zwrócić uwagę na prawidłowe działanie hamulca mechanicznego, który często zostaje uszkodzony przez wciskanie zamiast wkręcania tłoczka przy wymianie hamulców.

no wąlśnie czy nie podałeś powodu by jednak rozważyć nowe - mechaniz ręcznego jest wręcz nie naprawialny albo ktoś musi mieć niezłą wprawę i zapał w robieniu tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie lepiej jest kupić używane zaciski ze sprawnego auta (anglik) z możliwie najmłodszego okresu produkcji.

TRW w Intercars bez zniżek kosztuje 457,59zł za sztukę, używane można kupić za 150 zł za komplet.

Jeżeli nie liczymy się z budżetem to ZAWSZE lepszym rozwiązaniem jest zakup nowej części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostawmy tą kwestię zainteresowanemu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...