Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko odpala i gaśnie na zimnym


Jano8504

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc, gdyż na zimnym silniku ciężko jest go odpalić, na dwa razy trzeba próbować żeby załapał. Błędów brak, zmieniony nowy akumulator bo już słabowal oraz zregenerowany rozrusznik. Poprawy jakiejś drastycznej nie ma, jak już zapali to później jest ok, pali na dotyk. Z rzeczy które zauważyłem to cieknie spod dekielka pompy paliwo, czy to może być przyczyną??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ? co ? gdzie ?

Chłopie napisz jakie auto jaki silnik itd itp. Tutaj nikt nie wróży że szklanej kuli 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Jak ? co ? gdzie ?

Chłopie napisz jakie auto jaki silnik itd itp. Tutaj nikt nie wróży że szklanej kuli 

Silnik 1,9 tdi 110 km afn 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Jano8504 napisał:

Silnik 1,9 tdi 110 km afn 

Sprawdź VAGiem kąt wyprzedzania wtrysku i dawkę. 

Wyciek może być powodem ciężkiego opalania silnika.

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

Sprawdź VAGiem kąt wyprzedzania wtrysku i dawkę. 

Wyciek może być powodem ciężkiego opalania silnika.

 

No właśnie z tym kątem wtrysku też coś się dzieje, wczodzac w grupę 000 basic settings przez ułamek sekundy widać kąt 54 jednostki i spada na zero i zmienia się praca pompy. 

Dawka jest ustawiona na 4 mg 

Sprawdzany był rozrząd i jest ok, co kolego byś doradzi, może spotkałeś się kiedyś z podobną sytuacją? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Jano8504 napisał:

No właśnie z tym kątem wtrysku też coś się dzieje, wczodzac w grupę 000 basic settings przez ułamek sekundy widać kąt 54 jednostki i spada na zero i zmienia się praca pompy. 

Dawka jest ustawiona na 4 mg 

Sprawdzany był rozrząd i jest ok, co kolego byś doradzi, może spotkałeś się kiedyś z podobną sytuacją? 

Problem z pompą

Wygląda na nastawnik ale niech się pompiarze wypowiedzą 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o podzielenie się wiedzą osoby, które mogą przyczynić się do trafnej diagnozy. 

A koledze Dev dziękuję za wsparcie w temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto właśnie wróciło od pompiarza i powodem był przestawiony rozrząd niestety, pompa też uszczelniona i pali na zimnym od strzała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...