ROBERT Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Kurde jakieś fotostory by się przydało... Fotostory potrzebujesz żeby odkręcić jedną śrubę imbusową? Musisz popuścić napinacz,zrzucasz pasek z koła pasowego łapiesz koło pasowe kluczem "żabą" z drugiej strony masz imbus "8" , klucz tylko jakiś firmowy innym nawet nie próbuj. Chyba że w dieslu to bardziej skomplikowane.
tymonA4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 jeśli masz miejsce to rozbierz przód to naprawdę nie jest trudne a miejsca masz w dużo
loco87 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Do wymiany wiska raczej nie trzeba sciagac przodu....U mnie po stluczce wymieniaja juz 3 sprzeglo wiskotyczne.... wszytskie albo maja bicie albo przy minus 10 krecą sie na sztywno....... Cena 270pln.... Cena ori Behra poza siecią ASO 280pln.........Nie chcą mi zwróćić kasy tylko wymieniaja do oporu :/
groszek27 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Powiedzcie mi jeszcze jak silnik jest zimny i to jak go zgaszę to u mnie wisko się lekko kręci bez problemów. A jak go odpalę to nie da się zatrzymać wiska przez dotyk. Więc to wina samego wiska czy łożyska?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się