Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy powyżej 3200 obr Brd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w tytule brak mocy powyżej 3000 obr. Silnik się wkręca Max do 4000-4200 obr. Od dołu moc jest taka jak trzeba ,auto jest zrobione na 200 ps ,silnik 2.0 tdi brd, dodam że nie ma ekologii ,czyli dpf wycięty i wyłączony, egr off. Od 3200 obr. Czuć ewidetnie tak jakby miał za mało paliwa,wymieniłem filtr ale to nic nie dało.  Na vcds zauważyłem błąd Exaust gas temp sensor 2 bank 1 (g448) p1958-006 short to plus i nie wiem czy to ma wpływ na spadek mocy powyżej 3200 obr. 

 

Opublikowano

Ok dziś zrobię 

Opublikowano

Kolego, piszesz że byłeś na chipie dostałeś wykres Ile koni ma auto po wirusie. Z tego logu a w szczególności gr. 11 widać że auto nie dostaje tyle ciśnienia ile powinno mieć. Autko pali olej? Turbo było regenerowane? 

Opublikowano
3 godziny temu, Marcin Kaszyński napisał:

Kolego, piszesz że byłeś na chipie dostałeś wykres Ile koni ma auto po wirusie. Z tego logu a w szczególności gr. 11 widać że auto nie dostaje tyle ciśnienia ile powinno mieć. Autko pali olej? Turbo było regenerowane? 

moc była robiona w zeszłym roku w Tune Up , oczywiście wykres jest , stan oleju jest w normie i nic nie było regenerowane .

Opublikowano

pozbywałem się cegły u Roberta, wyszło, że auto już po virusie, ale było 145KM powyzej 3,1-3,2k kreski na pysk leciały.

miałem się umówić na kolejny raz, żeby sprawdzić czemu się tak dzieje,

ale szybko pojawiły się kolejne objawy wibracje przy przyspieszaniu juz pow 2k.

 

Rozwiązanie to uszkodzone oringi na pompkach, poprzedni montaż albo upływ czasu. po wymianie wszystko super, moc ok 200 jest, 7,9-8,0s do paczki ma.

 

Opublikowano

Moniuch, ja pompki wymieniłem w lipcu wszystkie ,w zeszłym roku u Roberta wykazało 148 ps .... I mówił wymień pompki zrobimy korektę no i będzie dobrze . Ogólnie kręcąc go do 3 tyś jedzie pięknie tak jak zawsze , przeciagnalem go dalej i nagle zonk ,spadek mocy i obrotomierz zatrzymuje się na 4 tyś A na luzie 4200 ,wcześniej spokojnie do czerwonego pola A teraz lipa..

Opublikowano

Sprawdź klapki na dolocie, czy się nie blokują, i czy kolektor dolotowy jest drożny.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.10.2018 o 06:56, \baker35 napisał:

 błąd Exaust gas temp sensor 2 bank 1 (g448) p1958-006 short to plus

 

czujnik temp.spalin- coś z instalacją - przerwana lub zwarcie. prawdo podobnie skutek po usunieciu DPFa- mechanik nie zamocował poprawnie kabelka- dlatego masz brak mocy.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Czy nadal masz ten błąd? W BRD są dwa czujniki temperatury spalin. Pierwszy na dolocie do turbiny, drugi w DPF-ie. Przy przegrzaniu turbiny sterownik ogranicza moc. Jak długo będziesz jechał z maksymalną prędkością, to też ci będzie ograniczał moc.

Opublikowano

Czujnik w dpf był walniety ,tzn wiązka ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...