adik1983 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 witam kupiłem a4 i okazało sie że nie może nagrać cieczy do odpowiedniej temeratury kolega twierdzi że powinno parzyć a tu daje na maxa nawiew i nic nawet w trasie a na wskaźniku niby 90 stopni jest co może być nie tak on twierdzi że to czujnik cieczy chłodzącej jest do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 albo masz kolego zawaloną nagrzewnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Sprawdź temperaturę płynu chłodzącego na klimatronicu. Zacznij od wymiany termostatu i porządnego odpowietrzenia układu chłodzącego. http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 no na trasie to niby zaczyn grzać ale nie tak jak powinno żnaczy nie ma ukropu jak sie na maxa nastawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 było na ten temat i to dużo razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Poczytaj tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_brak_ogrzewania-t59186.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avdikezop 0 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jeżeli zaczyna Ci gzach na wyzszych obrotach to 100% masz zapowietrzony układ wystarczy go tylko odpowietrzyć. Ale nie chce cie martwic bo możesz mice walnieta uszczelkę pod głowica. jeżeli po odpowietrzeniu po parędziesięciu kilometrach znów będzie tak samo to pewnie uszczelka. Zwróć uwagę czy z przewodu dochodzących do zbiorniczka wyrównawczego planu chodzącego nie idzie piana?(z tego cieniutkiego) Jeżeli idzie to uszczelkę trzeba zmienić. W gorszym przypadku mikropęknięcie na głowicy. Co do termostatu to bym go zostawił w spokoju jeżeli masz na zegarach 90 stopni. raczej sie nie zdarza zęby i termostat i czujnik padł na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się