drozdon 0 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) Witam ostatnio wymienilem swoje zawieszenie z 1ba na 1be z 2.0 tdi i jak sie obawialem przod jest wyzej niz tyl i to troche sporo ;/ Jakies pomysły jak dac w dol ten przod ? sprezyny od 1.8tfsi 1be dorwac to cud jakis jest. Probowac eibachem tylko przod obnizyc ? Dodam ze tyl siedzi idealnie i tak bym chcial zeby tez byl przod. Jakies pomysły co tu zdzialac ? Edytowane 21 Października 2018 przez drozdon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 W dniu 18.10.2018 o 11:35, drozdon napisał: Witam ostatnio wymienilem swoje zawieszenie z 1ba na 1be z 2.0 tdi i jak sie obawialem przod jest wyzej niz tyl i to troche sporo ;/ Jakies pomysły jak dac w dol ten przod ? sprezyny od 1.8tfsi 1be dorwac to cud jakis jest. Probowac eibachem tylko przod obnizyc ? Dodam ze tyl siedzi idealnie i tak bym chcial zeby tez byl przod. Jakies pomysły co tu zdzialac ? Mogę Ci zrobić talerzyki pod sprężynę które obniżą Ci przód o ile chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdon 0 Opublikowano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 19 godzin temu, corradoowner napisał: Mogę Ci zrobić talerzyki pod sprężynę które obniżą Ci przód o ile chcesz. Na jakiej zasadzie to działa bo zielony jestem to sie podmienia pod ori ? beda pasowac p&p do 1be ? Jak to wyglada wogole z bezpieczenstwem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 12 godzin temu, drozdon napisał: Na jakiej zasadzie to działa bo zielony jestem to sie podmienia pod ori ? beda pasowac p&p do 1be ? Jak to wyglada wogole z bezpieczenstwem ? Wyjmujesz ori talerzyk z amortyzatora i zakładasz mój obniżony. Pasuje do każdego amortyzatora grupy WAG. Pierwszy komplet zrobiłem sobie bo, tak jak u Ciebie, przód był wyżej niż tył. Jeździłem 2 lata i zmieniłem zawieszenie na gwint. Przez cały okres użytkowania nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozdon 0 Opublikowano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 2 godziny temu, corradoowner napisał: Wyjmujesz ori talerzyk z amortyzatora i zakładasz mój obniżony. Pasuje do każdego amortyzatora grupy WAG. Pierwszy komplet zrobiłem sobie bo, tak jak u Ciebie, przód był wyżej niż tył. Jeździłem 2 lata i zmieniłem zawieszenie na gwint. Przez cały okres użytkowania nic się nie działo. Jaka cena ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolley 16 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 @corradoowner to te talerzyki z B5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) 16 godzin temu, drozdon napisał: Jaka cena ? Szczegóły na PW 6 godzin temu, jolley napisał: @corradoowner to te talerzyki z B5? Napisałem wyżej, że mogę zrobić talerzyki, które obniżają o wartość jaką chcesz osiągnąć. Jeżeli chcesz -20 to zrobię -20, -30 to będzie -30 itp, więc nie są to talerzyki z B5 Edytowane 23 Października 2018 przez corradoowner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się