Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów i błędów


jw-2305

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich audimaniaków, chciałbym was prosić o analizę logów i błędów. Strzałka wpada mi w notlauf, ale jak ją tak trochę pogoniłem na tych logach to na ostatnich szła jak trzeba. Na pierwszy rzut oka to przeładowuje więc sądzę że będę musiał się dobrać do płuc mojej niuni i odkurzyć je.

Pozdrawiam wszystkich.

Odczyt błędów:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 30SG 1437

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00012

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Próba statyczna:

- normalnie:

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b1ada7c0c5e4331.html

001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6545e4bddf2cc7c0.html

003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b6681aca916686.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8f35e48eef5361f.html

007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b99fd12fd31be50.html

013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b8d679d11fd29d.html

- basic settings:

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aeb26008699516d3.html

003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b216106065785b.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c64699b94de57f92.html

011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0440ef09e0633c.html

Próba dynamiczna:

- normalnie:

000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6da39a8470598f89.html

001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fed6fc54d80963f8.html

003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a488f17f1260700c.html

004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b59cbf319ad5b09.html

008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5496bdce5771bbe.html

010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e644ef060e5ad2cf.html

011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e20b86a4344efbb.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po sofcie ... [tlenu mało, gnoju dolane ,jedne ofgraniczniki wywalone ,drugie nie ruszone - kto to robil ?]

-statyczny kat wtrysku do ustawienia

-turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Softa zmieniałem u Świątka w Bydgoszczy. na tym sofcie mam zrobione jakieś 80 tyś. km i do tej pory bez zarzutu. Kąt wtrysku tak wiem jest do porawienia bo wymieniałem 20 tyś km temu rozrząd.

Jakie ograniczniki wywalone?[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 08:59_________________________________________________co myślicie o usunięciu kata z układu wydechowego przy okazji czyszczenia turbiny? dodam że autko ma przelatane 292 tyś. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi nie wskazują, że kat jest zapchany ale... ja bym wywalił... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie to widać że kat nie jest zapchany że tak zapytam ?

Ja miałem przypadek:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html

I też nie było widać że kat zapchany a jednak to była przyczyna tej całej sytuacji. Ja bym zaczął od wycięcia kata bo i tak po takim przebiegu to nie wiadomo co tam w nim siedzi i napewno to nie zaszkodzi a może pomóc. Pozatym miły efekt akustyczny turbawki :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i po czyszczeniu. w pewnym miejscu zacierały się żaluzje, syfu trochę było elegancko wyczyszczone i git. śmiga elegancko. zaglądam w kata a tu zdziwienie kata w środku brak wcześniejszy właściciel musiał usunąć więc skręciłem wszystko do kupy. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi nie wskazują, że kat jest zapchany ale... ja bym wywalił... :)

Prorok jaki czy co :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...