Skocz do zawartości

jw-2305

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jw-2305

Osiągnięcia jw-2305

0

Reputacja

  1. no i po czyszczeniu. w pewnym miejscu zacierały się żaluzje, syfu trochę było elegancko wyczyszczone i git. śmiga elegancko. zaglądam w kata a tu zdziwienie kata w środku brak wcześniejszy właściciel musiał usunąć więc skręciłem wszystko do kupy. pozdrawiam.
  2. Softa zmieniałem u Świątka w Bydgoszczy. na tym sofcie mam zrobione jakieś 80 tyś. km i do tej pory bez zarzutu. Kąt wtrysku tak wiem jest do porawienia bo wymieniałem 20 tyś km temu rozrząd. Jakie ograniczniki wywalone?[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 08:59_________________________________________________co myślicie o usunięciu kata z układu wydechowego przy okazji czyszczenia turbiny? dodam że autko ma przelatane 292 tyś. km.
  3. Witam wszystkich audimaniaków, chciałbym was prosić o analizę logów i błędów. Strzałka wpada mi w notlauf, ale jak ją tak trochę pogoniłem na tych logach to na ostatnich szła jak trzeba. Na pierwszy rzut oka to przeładowuje więc sądzę że będę musiał się dobrać do płuc mojej niuni i odkurzyć je. Pozdrawiam wszystkich. Odczyt błędów: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 30SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00012 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Próba statyczna: - normalnie: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b1ada7c0c5e4331.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6545e4bddf2cc7c0.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b6681aca916686.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8f35e48eef5361f.html 007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b99fd12fd31be50.html 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b8d679d11fd29d.html - basic settings: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aeb26008699516d3.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b216106065785b.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c64699b94de57f92.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0440ef09e0633c.html Próba dynamiczna: - normalnie: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6da39a8470598f89.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fed6fc54d80963f8.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a488f17f1260700c.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b59cbf319ad5b09.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5496bdce5771bbe.html 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e644ef060e5ad2cf.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e20b86a4344efbb.html
  4. jakieś parę miesięcy temu wymieniłem pompę wodną bo kapało z niej na firmy FEBI. ze smutkiem muszę stwierdzić że części tej firmy zeszły na "psy"! zarówno zawiecha jak i pompa!! doradźcie jakiej firmy kupić pompę wodną do AFN! z góry dzięki.
  5. okeyyy zrobione nie tę co trza śrubkę poluzowałem wszystko gra :oklaski: kąt 49,50,51. mimo to nie daje mi spokoju ta pozycja 9. na wykresie są trzy linie i nie jestem pewien czy nie trzeba trafić przecięciem w linie środkową niebieską, i czy wtedy czasem nie będzie idealnie?!?! jakby to była jakaś średnia optymalna po ówczesnym wybraniu odpowiedniej identyfikacji silnika w zakładce wykresu TDI-Timing.
  6. witam, wczoraj po podłączeniu vaga do mojej a4 1,9 TDI AFN 110KM 1997r. stwierdziłem że wartośc kąta wtrysku wynosi 33 jednostki. postanowiłem poprawi tę wartośc na 49-54 jednostek. opis zgodny pomyłka u mnie co do śruby nr 4. sssooorki i pytanie: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 a co z pozycją 9 ??? co oznacza pozycja 9 i do czego się odnosi ??? jaką wartośc powinna miec ??? jest przecież powiązana na wykresie nie udało mi się ustawi wartości większej niż 35 - 36 a wartoś w pozycji 9 prawdopodobnie zwiększyła mi się do wartości 133 - 136 a było chyba jakieś 109. proszę o poradę.
  7. jw-2305

    Dobrzy chiptunerzy

    witam witam, ja byłem u Świątka w bydgoszczy, autko jeżdzi cudnie: Pwr 119 HP @ 4403 rpm =>>> 144,1 HP @ 4169 rpm Tq 233,9 Nm @ 2644 rpm =>>> 291,6 Nm @ 2420 rpm różnica duuuża. POLECAM.
  8. u mnie po przejechaniu 214000 km w silniku 110KM AFN zero!!! jakiegokolwiek zużycia wałka czy popychaczy , zawory na 4+, blok silnika wzorowy! moim zdaniem NIE RUSZAć!!!
  9. witam, mam czasami ten sam problem jak autko jest rozgrzane. mysle ze jest to cos nie tak ze sprzeglem. wez na postoju wrzuc piaty bieg i przypal sprzeglo powinno na jakis moment pomoc. u mnie to zadzialalo i tak raz na miesiaczek albo ciud dluzej starczy. ale zczasem i tak trza do tego zajzec.
  10. Witammm wszystkich AUDIMANIAKóW, z tej strony Karol jestem z Lęborka. Od roczku śmigam czerwoną strzałką z 1997r. 1.9TDI 110KM AFN. przez ten roczek trochę je udoskonaliłem: +troche chromów IN-PRO +zawiecha EIBACH +tarcze hamulcowe i klocki EBC +płyn hamulcowy MOTUL +chip tuning 145HP/4169rpm, 292Nm/2420rpm +przednie lampy soczewki +tylne inne +i tam takie duperelki wszystkich pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...