Skocz do zawartości

michalki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalki

Osiągnięcia michalki

0

Reputacja

  1. Przy jakich obrotach powinno być wymagane doładowanie w takim razie i jaka może być tego przyczyna? Czyżby to kierownice przyrdzewiały ?
  2. Katalizatora został usunięty jakiś czas temu. A co z logiem grp 008, czy wartości z ostatniej kolumny nie powinny być zawsze większe od tych z drógiej ? kiedyś było tak: dlatego sie zastanawiam czy wszystko ok :/
  3. Witam, zamieszczam logi dynamiczne do oceny. Generalnie co zauważyłem to przepływka chyba niezby dobrze mierzy. Proszę o ocenę i uwagi. Dodatkowo logi w formacie xls: http://rapidshare.com/files/281015822/Dynamiczne_-_xls.rar.html
  4. Witam, spanky w której grupie widać że jest problem z katalizatorem?
  5. U Ciebie Wihajster nie słychać jak wchodzi na obroty takiego syku (nie gwizdu!) przez chwilę jak wdepniesz gaz raptownie? U mnie słychać i zawsze było słuchać taki cichutki syyyk jak depne przez chwilę a później już nic nie słychać.
  6. Ja bym na twoim miejscu ustawił się z kimś z okolicy, podmienił przepływkę i zlogował grp 3 8 i 11 razem. Wtedy popatrzył na logi i ocenił czy przyniosło efekty czy nie :gwizdanie:.
  7. U mnie jak sobie siedze z pozamykanymi szybami w aucie o lekko słychać taki syk jak turbina zaczyna pakować. Jak otworzę szybę to słychać zjebis.... świst turbinki, zwłaszcza od momentu wywalenia kata i nie wydaje mi się żeby było do wymiany
  8. A logi jakieś robiłeś ? Miałem taki sam problem http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html U mnie po usunięciu kata problemu nie ma jak ręką odjął. Ta czy inaczej przydałyby się jakieś logi.
  9. A gdzie to widać że kat nie jest zapchany że tak zapytam ? Ja miałem przypadek: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html I też nie było widać że kat zapchany a jednak to była przyczyna tej całej sytuacji. Ja bym zaczął od wycięcia kata bo i tak po takim przebiegu to nie wiadomo co tam w nim siedzi i napewno to nie zaszkodzi a może pomóc. Pozatym miły efekt akustyczny turbawki :]
  10. Nic nie trzeba konwertować. Otwórz logi w excelu, zaznaczasz kolumnę w której masz logi, klikasz dane/teks jako kolumny/rozdzielany, zaznaczasz przecinki, dalej i zakończ i masz logi w osobnych kolumnach. Pozostaje tylko odpowiednio sformatować i po wszystkim. Na końcu zapisujesz jako xls i po krzyku
  11. A no pewnie zapchany był diość zdrowo a na dodatek tłukł się w tej osłonie, może to też robiło robotę. Kolejne przyczyna do kolekcji z serii: błąd 575 i spadek mocy po przekroczeniu obrotów :gwizdanie:
  12. Witam ponownie Problemem okazał się katalizator. Wycięcie kata zdecydowanie pomogło i auto teraz jeźdźi zajeb.... Aż chce się wsiadać, cisnąć gaz i czuć to przyspieszenie :] Ciesze się że wkońcu rozwiązał się ten problem :thumbsup: A tutaj logi dzisiejsze, chyba już wyglądają wporządku
  13. Logi: Ja nie znalazłem nigdzie dziury żadnej :/ Może to zaworek któryś
  14. Dzisiaj wymieniłem wszystkie wężycki podciśnienia nawet te przy trójnikach. Jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Przjechałem się, zrobiłem logi i dalej jest problem z ciśnieniem ładowania :/ Co byście mi dalej radzili, od czego zacząć ;(
  15. Skąd ta pewność że przepływka dobra ? Można to zobaczyć po tych logach co umieściłem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...