drozduu Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Witam Pytanie na temat wymiany chłodnicy recyrkulacji spalin chce wymienić tyle że jest problem z jedną śrubą (z czterech) u dołu chłodnicy - którą da się odkracać ale wykręcająć śruba nie może wyjść bo łeb śruby zawadza o górę gruszki turba jeśli nie to czy jest jakaś opcja poluzowania tej gruszki, wiem że od dołu są dwie śrubki do których prawie nie ma dostępu (z tym, że jedna ma chyba obrobioną nakrętkę bo nie idzie jej odkręcić a nie chce jej całkiem zniszczyć), no i sprawa spinki jak kiedyś czyściłem turbo a fnie mając w ręku gruszkę nie było problemu tyle że tu robota tylko na wyczucie i na lusterka druga sprawa Czy po zrobieniu baypassa - ominięciu chłodnicy coś się będzie działo z silnikiem (że spaliny nie są chłodzone) - objawów narazie żadnych
drozduu Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 Czy naprawde nikt tematu nie przerabiał chociaż pomóżcie co z jezdą na ominiętej chłodnicy (tylko fizycznie) - jakie mogą być konsekwencje że spaliny nie są schładzane
wesz82 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Chlodnica jest zbedna. W szaraku pierwsze co zrobilem to podziekowalem jej i nie ma zadnych problemow. Co do turbo zrob tak. Odepnij spinke. Nie jest to latwe a zeby jej nie zgubic wiec podloz sobie mozliwie blisko szmate.nastepnie odkrec stojan gruszki ten na trzy srubi i jak juz bedziesz mial gruche na stole to wymien ta srube. Nastepnie zrob co masz zrobic z chlodniczka i wpierw zaloz stojan turbo a potem gruche. Musisz palcem docisnac zawleczke i tu bedzie zabawa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się