Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem z odpowietrzeniem hamulców


dudi75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam taki problem gdy hamuje za pierwszym razem pedal wpada bardzo nisko,potem gdy naciskam pare razy[5-6] pedal rosnie i jest w miare dobrze ale gdy znowu pompuje pedal staje sie bardzo i praktycznie samochod nie hamuje . Gdy odpowietrze uklad jest przez okolo tygodnia ok ,puzniej historia sie powtarza znowu sie zapowietrza zawsze na ostatnim tylnym zacisku jest duzo powietrza . Sprawdzalem uklad jest szczelny nie ma zadnych wyciekow plynu nie ubywa w przeciagu roku wymienilem dwa razy plyn na nowy . Czesto sie to zdarza gdy polatam troche na recznym :naughty: po 20 minutach jazdy jest tak zapowietrzony ze pedal wpada w podloge :confused4: i odrazu garaz i odpowietrzanie ale ilez to razy mozna odpowietrzac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi gdzieś łapać powietrze .Może robiłeś coś przy zaciskach i tam tkwi problem.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym roku wymienialem oba przednie zaciski :przebiegly: ale gdzie moze lapac powietrze jak niema zadnych wyciekow :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałbym wymienić ten zacisk o którym piszesz że w nim jest zawsze powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj przewody hamulcowe i zacisk... skoro zasysa powietrze to minimalny wyciek musi gdzies byc...

a przy wymianach plynu nie zapowietrzyles pompy hamulcowej? taki objaw tez moze byc wynikiem zapowietrzonej pompy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzyj przewody hamulcowe i zacisk... skoro zasysa powietrze to minimalny wyciek musi gdzies byc...

a przy wymianach plynu nie zapowietrzyles pompy hamulcowej? taki objaw tez moze byc wynikiem zapowietrzonej pompy...

jak to sprawdzic czy jej niezapowietrzylem i jak sie ja odpowietrza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jaki sposob wymieniales plyn?

pompe sie ciezko odpowietrza... mozna zalac plynem i sprezonym powietrzem od gory przepchnac swiezy plyn popuszczajac krocce ktore wychodza z pompy... najpierw 2 sekcja, czyli ta dalej od serwa, pozniej pierwsza... mozesz tez sprobowac tak jak sie odpowietrza hamulce - pompujesz pedalem i popuszczasz krocce od pompy w kolejnosci jak wczesniej...

ale zaczalbym od obejrzenia zacisku... moze zaworek od odpowietrzania nie trzyma szczelnosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podczepię się do tematu. U mnie jest tak, że pierwsze hamowanie jest mało skuteczne. Pedał jest twardy i nieraz jak się zapomnę, że tak jest, to na drodze podczas hamowania auto ledwo się zatrzymuje. Po tym pierwszym wciśnięciu pedału gazu jest już ok. Czy ktoś może powiedzieć, dlaczego tak mam ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podczepię się do tematu. U mnie jest tak, że pierwsze hamowanie jest mało skuteczne. Pedał jest twardy i nieraz jak się zapomnę, że tak jest, to na drodze podczas hamowania auto ledwo się zatrzymuje. Po tym pierwszym wciśnięciu pedału gazu jest już ok. Czy ktoś może powiedzieć, dlaczego tak mam ??

masz cos z pompa albo nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia (pekniety wezyk lub membrame w serwie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, a czy to nie powoduje zagrożenia, jak jeżdżę ? Pytam, bo pewnie dopiero w przyszły weekend podjadę do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...