Patryks25 11 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Mam instalację STAG z poniższymi komponentami: reduktor: ACR01 Zawór odcinający: valtek Czujnik ciśnienia: ps02 ECU: Qbox Wtryski: ACW01 Czy powyższa instalacja z tymi komponentami nadaje się na zdrowe 220-240KM? Jeśli nie to co zmienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roball 4 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 ACR01 250 może nie ogarnąć 240KM, może ale nie musi. Ale wtryski AC W01, w katalogu są do 45KM/cylinder, no kolego, obsługa googla się chyba kłania, bo te dane są publiczne . A 60KM/cylinder to z tego co wiem obsłuży Herkules GISM i3000 Diabeł tkwi w szczegółach, w jakości montażu i wystrojenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryks25 11 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 To te wtryski nie ogarniają nawet serii? Dzięki za odpowiedź. Co do tych googli to widziałem te informacje ale z premedytacją napisałem tutaj gdzie są ludzie ogarniający temat to może ktoś coś podpowie To reduktor lepiej szukać do 300? Jakiś polecany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Wtryski barracuda 130 i reduktor to bardziej w stronę gold gt. Acw01 to się nadaje do 130 koni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roball 4 Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 No tak, gold gt już bardziej, mimo, że też podobno ma swoje jazdy, to 240KM powinien dać radę. Barracudy 130 mogą nie wyrobić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now