Patryk14 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Witam. Borykam się z problemem pobierania oleju ok 500ml na 1k km. Turbina wymieniona ale niestety problem nie ustal, zajrzałem więc w kolektor wydechowy a raczej to co jest zanim i widok jak na filmiku. Pytanie czy naprawa powinna się odbyć na "gwałt" czy pilnując stanu oleju można chwilę jeździć na sookojnie (wiadomo fundusze). Co o tym sądzicie?
ziolek335 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Witam. No widać, że uszczelniacze do wymiany. A jaki przebieg? Jaki olej zalany? Myślę, że 0,5 litra na 1000 km niskopopiołowego oleju nie zniszczy katalizatora ale może niech ktoś jeszcze się wypowie...
Patryk14 Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) 14 minut temu, ziolek335 napisał: Witam. No widać, że uszczelniacze do wymiany. A jaki przebieg? Jaki olej zalany? Myślę, że 0,5 litra na 1000 km niskopopiołowego oleju nie zniszczy katalizatora ale może niech ktoś jeszcze się wypowie... Katalizatora nie ma. Olej ravenol vst 5w40 zmieniany co max 10k. A teraz i tak non stop dolewany świeży. Przebieg 204k km. Edytowane 20 Listopada 2018 przez Patryk14
ziolek335 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Aha to jeden problem z głowy A powiedz czy te pół litra to tak przy spokojnej jeździe wciągnie czy przy dynamicznej. Reguła jest taka... jak przy spokojnej jeździe łyka to uszczelniacze a jak przy dynamicznej to pierścienie.
ziolek335 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Mam audi 80 B3 1.9 benzyne 113 km i przy spokojnej jeździe praktycznie nic nie bierze oleju ale na autostradzie powyżej 140 i dosyc dynamicznym traktowaniu gazu to na 1000 potrafi wciągnąć ok 400 ml i zrobiłem już przy takim poborze grubo ponad 100 tyś i jest wszystko ok no i katka też nie ma
Patryk14 Opublikowano 21 Listopada 2018 Autor Opublikowano 21 Listopada 2018 Nie ma reguły. Czy dynamiczna czy spokojna bierze średnio tyle samo. Nie zauważyłem żeby styl jazdy akurat w tym wypadku miał jakieś znaczenie większe.
ziolek335 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 No to zostają tylko uszczelniacze zaworowe i przy okazji warto wymienić prowadnice do tego dojdzie uszczelka pod głowicę, pokrywę, kolektor ssący, dolotowy, śruby głowicy plus planowanie. Warto to zrobić bo olej też kosztuje
ziolek335 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Jak już zainwestowałeś w turbo to zrób resztę, możesz jeździć ale będzie brał coraz więcej oleju. Ale jak rdzewieje to sprzedaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się