Jump to content

Patryk14

Pasjonat
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

About Patryk14

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Trójmiasto

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Patryk14's Achievements

23

Reputation

  1. Time Left: 26 days and 11 hours

    • Kupię
    • Używany

    Zakupię zderzak sline sedan do b6 na wydech z dwóch stron. Może być do lakierowania byle nie był połamany.

    NO VALUE SPECIFIED

  2. Zderzak Sline A4 B6 sedan Zobacz ogłoszenie Zakupię zderzak sline sedan do b6 na wydech z dwóch stron. Może być do lakierowania byle nie był połamany. Użytkownik Patryk14 Data 24.09.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  3. Tak mogłoby się wydawać, tylko że logi według mnie nie wyglądają źle, a nawet chyba byłbym skłonny powiedzieć że wyglądają tak jak wyglądać powinny. Ktoś jeszcze poratuje jakąś teorią dlaczego tak wygląda ta gorąca strona? Dodam że to już 2 regeneracja tej turbiny. Hybryda k03. Podczas jazdy oprócz delikatnego gwizdania nie ma żadnych niepokojących objawów. Oleju trochę ucieka (tak samo było po pierwszej regeneracji i tam rzeczywiście waliło w gorącą stronę). Zastanawiam się czy znowu bawić się z tym nieszczęsnym turbo czy problem może jednak leży gdzie indziej.
  4. Podczas montażu katalizator sportowego poprosiłem o zdjęcia strony gorącej turbo bo mam wrażenie że wali olejem w wydech... Już 3 regeneracja turbo... Co o tym sądzić? Dodatkowo zrobiłem logi świeże. http://vaglogi.pl/log-091_093_Hj4Q2Yc.html http://vaglogi.pl/log-115_118_64NK30.html http://vaglogi.pl/log-002_033_28vM6.html http://vaglogi.pl/log-003_020_ZD34nR.html
  5. Cześć, Mam praktycznie identyczny problem. Czy pamiętasz może co było problemem?
  6. Skrzynia 6b GVE + wał (SWAP) Zobacz ogłoszenie Kupię cały zestaw skrzyni 6 biegów o oznaczeniu GVE + wał, łapa i wybierak. Zestaw potrzebuje do 1.8t, najlepiej żeby był też dystans do skrzyni na sprzęgło 240mm. Użytkownik Patryk14 Data 17.07.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  7. Time Left: 17 days and 15 hours

    • Kupię
    • Używany

    Kupię cały zestaw skrzyni 6 biegów o oznaczeniu GVE + wał, łapa i wybierak. Zestaw potrzebuje do 1.8t, najlepiej żeby był też dystans do skrzyni na sprzęgło 240mm.

    NO VALUE SPECIFIED

  8. Zobacz ogłoszenie Tunel środkowy z panelem nawigacji Tunel środkowy jak na zdjęciach wraz z panelem nawigacji i obrotową zapalniczką. Wszystko sprawne. Stan jak na zdjęciach. Wysyłka możliwa. Użytkownik Patryk14 Data 07.07.2021 Cena 120 zł Kategoria A4 B6/B7  
  9. This advert is COMPLETED!

    • Sprzedam
    • Używany

    Tunel środkowy jak na zdjęciach wraz z panelem nawigacji i obrotową zapalniczką. Wszystko sprawne. Stan jak na zdjęciach. Wysyłka możliwa.

    120.00 PLN

    - PL

  10. Spalanie norma w 1.8T quattro. Ja mam non stop w granicach 13-14l a wcale dużo nie katuje. Po prostu musisz się przyzwyczaić że te auta tyle biorę i to zaakceptować.
  11. Spokojnego wypoczynku nad morzem
  12. Jeżeli zwykły niebieski kabelek KKL wystarczy i masz możliwość podjechać w okolice Gdyni to mogę pomóc nawet dzisiaj pod wieczór.
  13. Ten zestawik pod 327mm z czego pasuje? Chciałem ogarnąć zestaw 300 na tył ale zainteresowałem się tym co pisaliście tutaj.
  14. Też cały czas mam w planie zmianę 5b na 6b i wybrałem wstępnie GVE. Najlepsze przełożenia względem możliwości auta. Tylko ciężko ostatnimi czasy dorwać komplet skrzyni, wału, łapy, wybieraka od jednej osoby. Chętnie też się dowiem co inni mają do powiedzenia, najlepiej osoby, które mają u siebie w 1.8T GVE.
  15. Czy udało się rozwiązać problem? I tutaj dodatkowe pytanie do osób zaangażowanych w ten wątek. Wydech jak na zdjęciu poniżej, problem oczywiście z buczeniem od 2,5 do 3,4-3,5k obrotów. Wydech zrobiony na 2,5 cala po całości, 2 środkowe za Y pipe i 2 końcowe + końcówki 100mm. Buczenie jest strasznie irytujące. Może będzie osoba, która doradzi coś: 1. Zmniejszenie średnicy za środkowymi do 2 cali 2. Zmniejszenie średnicy całego wydechu do 2 cali 3. Wrzucenie sportowego katalizatora 200 cpsi (aktualnie DP 3") 4. Dorzucenie przed Y pipe jeszcze jednego tłumika - CHYBA NAJTAŃSZA OPCJA. Która z opcji jest najsensowniejsza według Was?
×
×
  • Create New...