
Patryk14
Pasjonat-
Content Count
61 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10About Patryk14

Informacje
-
First name
Patryk
-
Location
Trójmiasto
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2001
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
AVJ
-
Drive
quattro
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Czy udało się rozwiązać problem? I tutaj dodatkowe pytanie do osób zaangażowanych w ten wątek. Wydech jak na zdjęciu poniżej, problem oczywiście z buczeniem od 2,5 do 3,4-3,5k obrotów. Wydech zrobiony na 2,5 cala po całości, 2 środkowe za Y pipe i 2 końcowe + końcówki 100mm. Buczenie jest strasznie irytujące. Może będzie osoba, która doradzi coś: 1. Zmniejszenie średnicy za środkowymi do 2 cali 2. Zmniejszenie średnicy całego wydechu do 2 cali 3. Wrzucenie sportowego katalizatora 200 cpsi (aktualnie DP 3") 4. Dorzucenie przed Y pipe jeszcze jednego tłumika - CHYBA NAJTAŃSZA OPCJA
-
Technika jazdy - hamowanie silnikiem, redukcja biegów, międzygaz...
Patryk14 replied to countryFan's topic in On every issue
A to bardzo ciekawe co piszesz, nigdy nie miałem okazji poruszyć tego tematu. Quattro jest cholernie wrażliwe na zmiany biegów szczególnie 1-2. Najlepiej albo tak w granicach 2k-2,2k zmieniać od razu na dwa wtedy jest dość przyjemnie albo w okolicach 3.5k obrotów. A jak robicie jak silnik jest zimny? Kiedy zmieniacie biegi i jak najlepiej wam się to robi? Jeżeli chodzi o między gaz przy redukcji staram się zawsze "strzelić" w gaz żeby podbić na szybko obroty i wyrównać sprzęgłem. Czasami delikatnie dodam gazu ale zawsze staram się go używać przy redukcji. -
Panowie jest ktoś tutaj kto posiada śrubę złodziejkę do śruby koła 17 zębów? Moja gdzieś zaginęła i potrzebowałbym tylko odkręcić.
-
Szukałem i nie mogę nic sensownego znaleźć. W excelu mogę spokojnie zmienić tekst na kolumny i jest to "w miarę" wygodne do czytania ale żeby wrzucić gdzieś dalej to nie idzie w taki sposób.
-
@lewiatan1989 Darku orientujesz się w jaki sposób można zmienić plik .log z vfiz żeby można było go swobodnie wrzucać na vaglogi.pl ? Istnieje w ogóle taka możliwość?
-
W większości przypadków rzeczywiście tak jest. 6 bieg jest nadbiegiem i różnica w prędkościach nie jest aż tak "ogromna" jak można by się tego spodziewać. Przełożeń nie podam Ci ale z doświadczenia pamiętam że różnica 200-300 obrotów przy tej samej prędkości. Najlepiej według mnie auto z quattro i wsadzenie skrzyni GVE z 2.0TFSI ma bardzo długie przełożenia na biegach 4/5/6 i z tą skrzynią jeździ się naprawdę przyjemnie w trasy. Ogólnie 1.8T jest bardzo kiepskie na trasy z wyższymi prędkościami.
-
Czy montował ktoś osłonę z numerem 8E0103928G. Osłona z 4.2 silnika. Ona nie ma tego wystającego elementu ma motylkową śrubę, ktoś wie jak jest dokładnie mocowana ? Tylko na uchwyty od dolotu powietrza?
-
Również dzięki za spotkanie. Może uda się trochę rozruszać te pomorskie spoty.
-
Można pokusić się o sprawdzenie i ew. wymianę świec. Turbo delikatnie na dole niedomaga, ale nic wielkiego. Powiedziałbym w porządku seria
-
Tak jak kolega mnie tutaj podlinkował. Mam, już drugi sezon i mogę powiedzieć że mocne felgi. Są naprawdę solidne , na minus dla niektórych są to ciężkie felgi. A jak wiadomo masa wrogiem przyśpieszenia. Na plus łatwo się wyważały, nie wiele trzeba było dokładać. Max 20-25 na felgę. I po sezonie nic się nie zmieniło. A drogi po których jeżdżę nie są mega jakości i pozostawiają wiele do życzenia. Jak Ci się podobają i nie robi Ci masa to śmiało bierz.
-
Zestaw od Fiodora z FM był specjalnie przygotowywany na moim aucie. Jest w pełni P&P , nie ma ani jednego cięcia. Pasuje pod każdy zderzak sline, S4, zwykły i pod każdą dokładkę oryginalną. Wszystko było robione ok. Tygodnia żeby idealnie pasowało pod każde auto.
-
Jeżeli chodzi o turbo od Geremiego to taka trochę loteria, mam turbo od niego i zjebane. Raz się uda, raz nie. Jeżeli chodzi o gwarancje to bardziej w stylu "do bramy i się nie znamy". Dla własnego spokoju zrobiłbym drugi raz w porządnej firmie polecanej na różnych forach (firm jest kilka w polsce z dobrymi opiniami), żeby wystawili wszystkie papiery i tyle.
-
Tutaj się nie zgodzę, jeździłem na Motulu, Ravenol, Shell Helix, Millers. Aktualnie jeżdżę na Penrite i według mnie jest lepszy niż Ravenol. Z takich czysto ludzkich odczuć to cichszy rozruch w zimie i trochę lepsza praca silnika (na słuch). Z bardziej technicznych spraw, mniejsza temperatura oleju podczas agresywnej jazdy, w podobnych warunkach ok 5-7 stopni mniej niż na Ravenolu. Ciśnienie oleju większe o 0,1b na jałowym i w całym zakresie obrotów podobnie. Ravenol jest według mnie trochę przereklamowany w tym momencie. Nie uważam że jest zły, bo jeździłem na nim jak kosztował w granicac
-
W 3city jeżeli chodzi o VAGi to tylko i wyłącznie: https://www.facebook.com/VAGBauer/
-
@Dev @Wandej Jakie największe ET może być bez dystansu żeby sensownie to funkcjonowało? 40-45? Takie mają chyba Ori sline