Jump to content

Patryk14

Pasjonat
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10

About Patryk14

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Trójmiasto

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy udało się rozwiązać problem? I tutaj dodatkowe pytanie do osób zaangażowanych w ten wątek. Wydech jak na zdjęciu poniżej, problem oczywiście z buczeniem od 2,5 do 3,4-3,5k obrotów. Wydech zrobiony na 2,5 cala po całości, 2 środkowe za Y pipe i 2 końcowe + końcówki 100mm. Buczenie jest strasznie irytujące. Może będzie osoba, która doradzi coś: 1. Zmniejszenie średnicy za środkowymi do 2 cali 2. Zmniejszenie średnicy całego wydechu do 2 cali 3. Wrzucenie sportowego katalizatora 200 cpsi (aktualnie DP 3") 4. Dorzucenie przed Y pipe jeszcze jednego tłumika - CHYBA NAJTAŃSZA OPCJA
  2. A to bardzo ciekawe co piszesz, nigdy nie miałem okazji poruszyć tego tematu. Quattro jest cholernie wrażliwe na zmiany biegów szczególnie 1-2. Najlepiej albo tak w granicach 2k-2,2k zmieniać od razu na dwa wtedy jest dość przyjemnie albo w okolicach 3.5k obrotów. A jak robicie jak silnik jest zimny? Kiedy zmieniacie biegi i jak najlepiej wam się to robi? Jeżeli chodzi o między gaz przy redukcji staram się zawsze "strzelić" w gaz żeby podbić na szybko obroty i wyrównać sprzęgłem. Czasami delikatnie dodam gazu ale zawsze staram się go używać przy redukcji.
  3. Panowie jest ktoś tutaj kto posiada śrubę złodziejkę do śruby koła 17 zębów? Moja gdzieś zaginęła i potrzebowałbym tylko odkręcić.
  4. Szukałem i nie mogę nic sensownego znaleźć. W excelu mogę spokojnie zmienić tekst na kolumny i jest to "w miarę" wygodne do czytania ale żeby wrzucić gdzieś dalej to nie idzie w taki sposób.
  5. @lewiatan1989 Darku orientujesz się w jaki sposób można zmienić plik .log z vfiz żeby można było go swobodnie wrzucać na vaglogi.pl ? Istnieje w ogóle taka możliwość?
  6. W większości przypadków rzeczywiście tak jest. 6 bieg jest nadbiegiem i różnica w prędkościach nie jest aż tak "ogromna" jak można by się tego spodziewać. Przełożeń nie podam Ci ale z doświadczenia pamiętam że różnica 200-300 obrotów przy tej samej prędkości. Najlepiej według mnie auto z quattro i wsadzenie skrzyni GVE z 2.0TFSI ma bardzo długie przełożenia na biegach 4/5/6 i z tą skrzynią jeździ się naprawdę przyjemnie w trasy. Ogólnie 1.8T jest bardzo kiepskie na trasy z wyższymi prędkościami.
  7. Czy montował ktoś osłonę z numerem 8E0103928G. Osłona z 4.2 silnika. Ona nie ma tego wystającego elementu ma motylkową śrubę, ktoś wie jak jest dokładnie mocowana ? Tylko na uchwyty od dolotu powietrza?
  8. Również dzięki za spotkanie. Może uda się trochę rozruszać te pomorskie spoty.
  9. Można pokusić się o sprawdzenie i ew. wymianę świec. Turbo delikatnie na dole niedomaga, ale nic wielkiego. Powiedziałbym w porządku seria
  10. Tak jak kolega mnie tutaj podlinkował. Mam, już drugi sezon i mogę powiedzieć że mocne felgi. Są naprawdę solidne , na minus dla niektórych są to ciężkie felgi. A jak wiadomo masa wrogiem przyśpieszenia. Na plus łatwo się wyważały, nie wiele trzeba było dokładać. Max 20-25 na felgę. I po sezonie nic się nie zmieniło. A drogi po których jeżdżę nie są mega jakości i pozostawiają wiele do życzenia. Jak Ci się podobają i nie robi Ci masa to śmiało bierz.
  11. Zestaw od Fiodora z FM był specjalnie przygotowywany na moim aucie. Jest w pełni P&P , nie ma ani jednego cięcia. Pasuje pod każdy zderzak sline, S4, zwykły i pod każdą dokładkę oryginalną. Wszystko było robione ok. Tygodnia żeby idealnie pasowało pod każde auto.
  12. Jeżeli chodzi o turbo od Geremiego to taka trochę loteria, mam turbo od niego i zjebane. Raz się uda, raz nie. Jeżeli chodzi o gwarancje to bardziej w stylu "do bramy i się nie znamy". Dla własnego spokoju zrobiłbym drugi raz w porządnej firmie polecanej na różnych forach (firm jest kilka w polsce z dobrymi opiniami), żeby wystawili wszystkie papiery i tyle.
  13. Tutaj się nie zgodzę, jeździłem na Motulu, Ravenol, Shell Helix, Millers. Aktualnie jeżdżę na Penrite i według mnie jest lepszy niż Ravenol. Z takich czysto ludzkich odczuć to cichszy rozruch w zimie i trochę lepsza praca silnika (na słuch). Z bardziej technicznych spraw, mniejsza temperatura oleju podczas agresywnej jazdy, w podobnych warunkach ok 5-7 stopni mniej niż na Ravenolu. Ciśnienie oleju większe o 0,1b na jałowym i w całym zakresie obrotów podobnie. Ravenol jest według mnie trochę przereklamowany w tym momencie. Nie uważam że jest zły, bo jeździłem na nim jak kosztował w granicac
  14. W 3city jeżeli chodzi o VAGi to tylko i wyłącznie: https://www.facebook.com/VAGBauer/
  15. @Dev @Wandej Jakie największe ET może być bez dystansu żeby sensownie to funkcjonowało? 40-45? Takie mają chyba Ori sline
×
×
  • Create New...