kikus2233 Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Witam posiadam audiolke a4b5 1.8 z 1995r. I chciałbym zamontować w nim pełen FIS ze wszystkimi czujnikami lecz martwię się o kodowanie kluczyka, immo i ewentualne problemy z montażem czujników itp. Czytałem sporo na ten temat lecz jest tego mało o moim modelu tzn zegarek analogowy bez cyferek tzn. same kreski nic więcej. I czego będę potrzebował dokładnie tzn. Licznik manetka itp jeśli się da to prosiłbym o wyszczególnienie wszystkiego. Serdecznie dziękuję za wszelkiego radzaju porady, odpowiedzi i pozdrawiam Krzysiek
Fazii Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Immo masz po za licznikiem więc nic nie adaptujesz. Możesz założyć fis bez instalowania czujników, piny dajesz do masy i nic nie piszczy. Gorzej jakbyś chciał założyć polifta https://www.dropbox.com/s/vx50nzm250gm8rv/Audi_A4_wymiana_licznika_95_na_00(1).doc?dl=0
Dawidepd Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 W dniu 25.11.2018 o 13:18, Fazii napisał: Immo masz po za licznikiem więc nic nie adaptujesz. Możesz założyć fis bez instalowania czujników, piny dajesz do masy i nic nie piszczy. Gorzej jakbyś chciał założyć polifta https://www.dropbox.com/s/vx50nzm250gm8rv/Audi_A4_wymiana_licznika_95_na_00(1).doc?dl=0 A powiedz mi kolego jak mam polifta 1.9 licznik analog i chciałbym pół albo pełen FIS zrobić dużo jest z tym pracy? Domyślam się zależy też jakie kto ma wymagania. No powiem że nie musi być wszystkiego jakieś podstawy i czy zwykłym kablem i programem VAG czy vcds podziałam coś? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź z góry
Fazii Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Przekladka pinów konieczna jest, dołożenie szarej kostki oraz sygnałów do niej, zmiana manetki na fis, adaptacja immo vagiem, dołożenie czyjnika temperatury/poziomu oleju w miskę lub wyłączenie tej funkcji w liczniku. Wszystkie info znajdziesz na forum.
Dawidepd Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 5 godzin temu, Fazii napisał: Przekladka pinów konieczna jest, dołożenie szarej kostki oraz sygnałów do niej, zmiana manetki na fis, adaptacja immo vagiem, dołożenie czyjnika temperatury/poziomu oleju w miskę lub wyłączenie tej funkcji w liczniku. Wszystkie info znajdziesz na forum. Ogólnie z twojego doświadczenia sporo roboty by założyć nowy FIS z takimi podstawami?? Dzień pewnie z glowy7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się