OffLife Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Witam, mam pytanie odnośnie części przedstawionej na zdjęciu, jak się ona nazywa, jak wymienić. Sytuacja wyglądała następująco, jechałem bardzo spokojnie aż nagle auto zgasło bez żadnej kontrolki, pod samochodem ogromna plama oleju przez ten właśnie przewód/czujnik. Jak myślicie silnik się zatarł czy ma jakieś zabezpieczenie? Dodam ze silnik kompletnie regenerowany rok temu. Dziękuje z góry pozdrawiam
SotoM Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Ulamany przewód olejowy zasilania turbine Turbo napewno smietnik Edytowane 26 Listopada 2018 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) W silnikach do których nikt się nie dotykał takie uszkodzenia się praktycznie nie zdarzają, na 90 % to uszkodzenie jest spowodowane błędem popełnionym podczas tej naprawy sprzed roku .... Jak motorówką nie idzie obrócić to z pewnością zatarta Edytowane 26 Listopada 2018 przez piotrsob1
OffLife Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Dziękuje za odpowiedzi, bo jakiś pol roku temu po wymianie silnika i turbo padł mi tylko ze z drugiej strony przewód zasilający turbo olejem, tylko to było gdzieś od strony turbo, auto tez traciło dużo oleju i naprawił mi to warsztat w Niemczech za 500€, czy to możliwe ze to jest ich błąd?
SotoM Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 takie cos sie dzieje gdy przewodu sie komus nie chce przykrecic z racji ciujowego dojscia ,a dokładnie takiej opaski z tyłu silnika. wtedy przewod wpada w wbiracje i sie kruszy własnie w tym miejscu https://allegro.pl/audi-a4-b7-przewod-olejowy-rurka-turbiny-2-0tdi-i7145020451.html
piotrsob1 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, OffLife napisał: bo jakiś pol roku temu po wymianie silnika i turbo padł mi tylko ze z drugiej strony przewód zasilający turbo olejem, tylko to było gdzieś od strony turbo, auto tez traciło dużo oleju i naprawił mi to warsztat w Niemczech za 500€, czy to możliwe ze to jest ich błąd? Cena niemiecka a jakość wykonania usługi jak w Albanii ... Edytowane 27 Listopada 2018 przez piotrsob1
OffLife Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 15:36, piotrsob1 napisał: Cena niemiecka a jakość wykonania usługi jak w Albanii ... Co zrobić ??♂️ Mam tylko prośbę, czy mógłby ktoś mi sprawdzić numer części tego przewodu? Niestety ja nie mam takiej możliwości. Silnik BPW A4 B7 2008
piotrsob1 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Edytowane 30 Listopada 2018 przez piotrsob1 1
OffLife Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Dziękuje, ale to na 100% ten przewod? u mnie wyglada tak jakbym miał jakaś rurkę tu od strony filtra która idzie jeszcze do góry. Widać to na moich zdjęciach
OffLife Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 A nie pasuje, dziękuje bardzo. to jest ten przewod który był wymieniany Ok 10000km temu
OffLife Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 Tak wiec będzie podróż do prawnika.
piotrsob1 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Jak masz rachunek na tą poprzednią naprawę to przydała by się jeszcze opinia jakiegoś biegłego rzeczoznawcy od motoryzacji i dopiero do prawnika .. Przynajmniej w Polsce tak to działa ..,.
OffLife Opublikowano 3 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2018 W Niemczech trochę inaczej, mam ubezpieczenie, prawnik, rzeczoznawca mnie nie kosztuje nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się