Manfred_86 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Ostatanio zaczął padać mi akumulator. Dziś zmierzylem pobór prądu (na rozładowanym aku) i pokazało 0,7A. Powyciagalem wszystkie bezpieczniki i cały czas pobór był ten sam. Co jeszcze może cIgnacy prąd co nie jest podłączone pod bezpieczniki? Auto to a4b6 1.8T, AVJ
pawelosinski83 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 ECU czy po zamknięciu auta podświetlenie przycisku awaryjek gaśnie za jakiśczas czy cały czas swieci?
Manfred_86 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2018 No właśnie gaśnie po chwili, więc chyba nie ECU
pawelosinski83 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 No to lipa... a masz jakieś dokładane wyposażenie? czy wszystko seria? I jeszcze ile czasu czekasz z pomiarem? musisz puścić pomiar przez miernik i poczekać z 2-3 minuty po zamknięciu auta, żeby wszystkie sterowniki poszły spać i wtedy odczytać.
cysiek18 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Przerabiałem ostatnio temat u siebie. Zablokuj zamek maski, najlepiej nadaje się do tego klucz imbusowy, tylko trzeba uważać później przy odblokowaniu maski bo ten może wyskoczyć na kilka metrów w górę. Tak samo zablokowałem zamek drzwi kierowcy. Wtedy zamknąłem samochód z pilota i czekałem kilka minut aż wszystko pójdzie spać. Po 10 minutach nadal miałem 250mA. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i czekałem chwilę na reakcję. U mnie zapomniałem o Elm wpiętym w złącze obd ?
Manfred_86 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2018 Czekałem kilkanaście minut do pomiaru wiec wszystko powinno się wygasić. Fakt, drzwi kierowcy nie zablokowałem ani zamka maski tez nie. Myślałem że wystarczy zamknąć z kluczyka na otwartych drzwiach i masce. Z dodatakowego wyposażenia to mam jeszcze alarm plus instalacja gazowa. Co jeszcze może ciągnąć prad, a nie jest podpięte pod skrzynke bezpieczników? PS. Najpierw trzeba wpiąć miernik a potem auto zamknąć i nie wypinać go już?
pawelosinski83 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Tak, wpinasz miernik, zamykasz i czekasz. Od lpg możesz łatwo wyjąć bezpieczniki, pewnie będą 2 jeden od elektroniki i drugi od wtrysków. Alarm też może takie jaja robić ale to też powinien byćbezpiecznik, i jeszcze sprawdź syrenę czy nie ma własnego zasilania i akumulatora, który się styrał i ciągnie prąd bo niby się ładuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się