Manfred_86 0 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Ostatanio zaczął padać mi akumulator. Dziś zmierzylem pobór prądu (na rozładowanym aku) i pokazało 0,7A. Powyciagalem wszystkie bezpieczniki i cały czas pobór był ten sam. Co jeszcze może cIgnacy prąd co nie jest podłączone pod bezpieczniki? Auto to a4b6 1.8T, AVJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelosinski83 33 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 ECU czy po zamknięciu auta podświetlenie przycisku awaryjek gaśnie za jakiśczas czy cały czas swieci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manfred_86 0 Posted December 2, 2018 Author Share Posted December 2, 2018 No właśnie gaśnie po chwili, więc chyba nie ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelosinski83 33 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 No to lipa... a masz jakieś dokładane wyposażenie? czy wszystko seria? I jeszcze ile czasu czekasz z pomiarem? musisz puścić pomiar przez miernik i poczekać z 2-3 minuty po zamknięciu auta, żeby wszystkie sterowniki poszły spać i wtedy odczytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cysiek18 55 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Przerabiałem ostatnio temat u siebie. Zablokuj zamek maski, najlepiej nadaje się do tego klucz imbusowy, tylko trzeba uważać później przy odblokowaniu maski bo ten może wyskoczyć na kilka metrów w górę. Tak samo zablokowałem zamek drzwi kierowcy. Wtedy zamknąłem samochód z pilota i czekałem kilka minut aż wszystko pójdzie spać. Po 10 minutach nadal miałem 250mA. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i czekałem chwilę na reakcję. U mnie zapomniałem o Elm wpiętym w złącze obd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manfred_86 0 Posted December 3, 2018 Author Share Posted December 3, 2018 Czekałem kilkanaście minut do pomiaru wiec wszystko powinno się wygasić. Fakt, drzwi kierowcy nie zablokowałem ani zamka maski tez nie. Myślałem że wystarczy zamknąć z kluczyka na otwartych drzwiach i masce. Z dodatakowego wyposażenia to mam jeszcze alarm plus instalacja gazowa. Co jeszcze może ciągnąć prad, a nie jest podpięte pod skrzynke bezpieczników? PS. Najpierw trzeba wpiąć miernik a potem auto zamknąć i nie wypinać go już? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelosinski83 33 Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Tak, wpinasz miernik, zamykasz i czekasz. Od lpg możesz łatwo wyjąć bezpieczniki, pewnie będą 2 jeden od elektroniki i drugi od wtrysków. Alarm też może takie jaja robić ale to też powinien byćbezpiecznik, i jeszcze sprawdź syrenę czy nie ma własnego zasilania i akumulatora, który się styrał i ciągnie prąd bo niby się ładuje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now