Herro12 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Zawitam raz jeszcze z kolejnym błędem check engine. A mianowicie po wymianie rozrządu komplet oraz łańcuszek faz rozrządu z napinacze a także wszystkie płyny, oleje i filtry. Aucio chodziło na luzie aż się zagrało i było wszystko Oki, następnego dnia odpaliłem i wyskoczył błąd położenia wałka rozrządu / położenie wału korbowego. Prosze o pomoc bo już nie mam siły ile można wymieniać
Hołowczyc20 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Pytanie wstępne czy sprawdzony był rozrząd z przodu chodzi mi o pasek czy nie przeskoczył to raz a dwa czy podczas wymiany owego łańcucha był napięty wariator/nastawnik??Bo jeśli nie był,a wszystko na to wskazuje to będziesz zwalał dekiel jeszcze raz i ustawiał tak jak ma być o ile ten nastawnik jest sprawny.
Herro12 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Był napięty jak cholera, pp założeniu auto zostało przepchane aż zrobi jeden pełen obrót i znaki na rozrzadzie były ustawione a łańcuch napięty. Dzisiaj auto musiałem przestawić i po odpaleniu nie było żadnego komunikatu. Po południu wrzucę logi z vcdsa PS. Tego się nawet nie dało napiąć ponieważ zębatka jest na bolcu. Dodam że nie mogłem odkręcić śruby od wariatora więc wyciągnąłem cały wał żeby założyć łańcuszek. ? Edytowane 2 Grudnia 2018 przez Herro12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się